آخرین خبر از بازگشت برانکو به پرسپولیس، عامل اصلی دلخوری پروفسور

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر شهرخودرو باخت تا قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر سه پیروزی و سه شکست در نوزدهمین دوره برای خود ثبت کند.

آخرین خبر از بازگشت برانکو به پرسپولیس، عامل اصلی دلخوری پروفسور

با رقم خوردن این شکست نقدها از عملکرد کالدرون و بعضی بازیکنان شدت بیشتر گرفته است. طرفداران پرسپولیس که طعم قهرمانی های متوالی خود با برانکو ایوانکوویچ را هنوز همراه دارند حاضر نیستند فرصتی که به سرمربی کروات پیشین تیم دادند را به پای پیرمرد آرژانتینی بگذارند. موضوعی که باعث شده تا بعضی از آنها با توجه به اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان به فکر بازگرداندن او توسط محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه بیفتند.

صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح شده است که این مربی نزدیک به یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته این مبلغ را دریافت کند.

برانکو که پس از رفتن از پرسپولیس به الاهلی عربستان پیوست، دوران ناموفق و کوتاهی را در این تیم داشت و به دنبال نتایج ضعیفی که کسب کرد از مسئولیتش برکنار شد تا راهی زادگاهش گردد و به استراحت بپردازد.

وی که اخراج از الاهلی عربستان را حق خودش نمی داند نسبت به بعضی شایعات درباره بازگشت به فوتبال ایران واکنشن نشان داده است. یکی از نزدیکان وی در مصاحبه با خبرنگاران تاکید نمود از آنجایی که برانکو مطالبات زیادی از باشگاه دارد و پرسپولیسی ها احترام او را نگه نداشته اند و مطالباتش را به موقع پرداخت نکردند، وی به هیچ عنوان قصد ندارد به پرسپولیس برگردد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به وکیل خود اعلام نموده برای مذاکره با مدیران پرسپولیس دلخوری خود را نسبت به عدم شفافیت با وی اعلام کند. برانکو که بارها اعلام نموده است سرخپوشان را به دلیل سال های خوشی که با قهرمانی داشته دوست دارد معتقد است شفافیت لازم با او را نداشتند و همین امر منجر به جدایی اش از پرسپولیس شده است.

برانکو قید هرگونه مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم را زده و حاضر نیست تا زمانی که مطالبات خود را دریافت ننموده به بازگشت به پرسپولیس فکر کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13100

به "آخرین خبر از بازگشت برانکو به پرسپولیس، عامل اصلی دلخوری پروفسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از بازگشت برانکو به پرسپولیس، عامل اصلی دلخوری پروفسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید