شروع طرح زمستانی راهداری در خراسان رضوی

به گزارش بلاگ پو، طرح زمستانی راهداری خراسان رضوی پنج شنبه 14 آذر با رژه کارکنان و ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان شروع شد.

شروع طرح زمستانی راهداری در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان رضوی امروز در مراسم اعلام شروع طرح زمستانی راهداری در خراسان رضوی گفت: سال جاری نیز همچون سال های گذشته، طرح زمستانه راهداری همزمان در تمامی شهرستان های استان از نیمه آذرماه شروع و تا پانزدهم فروردین 1399 ادامه خواهد داشت.

ابراهیم نصری اضافه نمود: برغم تمامی کاستی های موجود و تحریم واردات ماشین آلات سنگین راهداری، همکاران ما در راهداری های استان با تمامی توان، کمر به خدمت به مردم بسته اند.

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: پلیس راه ارتباط تنگاتنگی با اداره کل راهداری دارد و نیروهای آن دوشادوش پرسنل راهداری در گردنه های برفگیر استان همچون تیوان، گوجگی، شریف آباد، رباط سنگ، بید، البلاغ و مزداوند به صورت شبانه روزی حضور دارند.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش اضافه نمود: پلیس راه همچنین بیش از 175 تیم مستقر در خارج از محل استقرار راهداران در نظر گرفته تا شرایط امنیت و اطمینان سفر را برای زائران و مسافران استان فراهم کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم گفت: سال جاری در طول راه های استان 76 اکیپ شامل 765 نفر راهدار در 76 نقطه مستقر می شوند.

علیرضا خجسته اضافه نمود: این اکیپ ها با 543 دستگاه ماشین آلات راهداری در خدمت مردم بوده تا در صورت بروز شرایط برف و یخبندان نسبت به برفروبی، شن و نمک پاشی جاده های استان اقدام نمایند.

وی توضیح داد: راهداران، 51 گردنه در طول شریان های اصلی حمل و نقل جاده ای استان به طول 540 کیلومتر، 172 گردنه از جاده های روستایی به طول570 کیلومتر و 136 نقطه مه گیر و محل وقوع کولاک و برف به طول 580 کیلومتر را پوشش خواهند داد.

خراسان رضوی20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17049

به "شروع طرح زمستانی راهداری در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح زمستانی راهداری در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید