شروع کار یونس شکرخواه در کمیسیون ملی یونسکو

به گزارش بلاگ پو، مراسم معارفه یونس شکرخواه، روزنامه نگار پیشکسوت و از اساتید حوزه ارتباطات به عنوان مشاور عالی و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، برگزار گردید.

شروع کار یونس شکرخواه در کمیسیون ملی یونسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، مراسم معارفه یونس شکرخواه به عنوان مشاور عالی و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران با حضور حجت الله ایوبی (دبیر کل)، امیر روشن (معاون ارتباطات و مشارکت ها)، جواد صباغ (معاون اجرایی) و آرش امینی (مدیرکل امور بین الملل و حوزه ریاست کمیسیون) برگزار گردید.

در این مراسم، ایوبی با ابراز خرسندی از موافقت شکرخواه برای پذیرش مسوولیت در کمیسیون ملی یونسکو اظهار امیدواری کرد که با حضور این استاد ارتباطات، اتفاقات موثری در گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون رخ دهد.

شکرخواه نیز در سخنانی در همین زمینه ابراز امیدواری کرد.

در ادامه این مراسم حکم شکرخواه از سوی دبیرکمیسیون ملی یونسکو ـ ایران به این استاد ارتباطات اهدا شد.

در بخشی از حکم حجت الله ایوبی خطاب به شکرخواه آمده است: بی گمان استفاده از دانش و تجربه آن استاد فرهیخته و ارجمند سرآغاز عصر نوینی در ارتقاء سطح فعالیت های کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران خواهد بود.

صندلی ایران در سازمان یونسکو، کمیته های ملی و مراکز متعدد وابسته به کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران فرصت بسیار مغتنمی برای ارتقاء سطح دانش و انتقال تجربیات مفید در عرصه ارتباطات و رسانه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13658

به "شروع کار یونس شکرخواه در کمیسیون ملی یونسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کار یونس شکرخواه در کمیسیون ملی یونسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید