آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در ماهان نگران کننده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین میرزابیگی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری ماهان گفت: هدف از تشکیل این جلسه، پیشگیری از جرایم، به خصوص کاهش تصادفات و برطرف نقاط حادثه خیز برون شهری و درون شهری ماهان است که با جدیت و همکاری تمامی ارگان ها باید صورت گیرد.

آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در ماهان نگران کننده است

وی اضافه نمود: در جهت برطرف مسائل بخش ماهان باید پیگیری های لازم و راهکارهای اساسی از طرف سازمان های مربوطه ارائه گردد تا با همکاری و همفکری بتوانیم اقدامات مناسبی برای کاهش نرخ ارتکاب جرم انجام دهیم.

میرزا بیگی گفت: ماهان از نظر جغرافیایی در مسیر شهرهای جنوبی استان قرار گرفته است و همچنین قطب مهم گردشگری است که باید نگاه ویژه ای در پیشگیری از جرایم داشته باشیم.

وی در ادامه به آمار اعلام شده از سوی بیمه ایران درکرمان اشاره نمود و اضافه نمود: آمارها نشان می دهد تصادفات منجر به فوت و جرح در بخش ماهان در امسال بالا بوده است لذا می طلبد همه ارگانها و نهادها در جهت برطرف علل حوادث ترافیکی همکاری نمایند.

میرزابیگی اضافه نمود: تشکیل کارگروه تخصصی برای شناسایی و برطرف نقاط حادثه خیز برون و درون شهری از مصوبات این جلسه است.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رییس حوزه قضایی ماهان، شهردار ماهان، مدیرعامل بیمه ایران در کرمان، فرمانده پلیس راه ماهان، فرمانده انتظامی بخش ماهان، رییس هدایت و رانندگی ماهان تشکیل شد و حاضرین به بیان مسائل و راهکارها در این حوزه پرداختند.

وی گفت: بر اساس بند پنجم اصل 156 قانون اساسی و ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه و ماده 38 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور پیشگیری از جرم و نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیشگیری و مطابه آنها از سایر ارگانها از وظایف قوه قضاییه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3615

به "آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در ماهان نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در ماهان نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید