آگهی های سامسونگ مشتریان را گمراه می نماید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC)از سامسونگ به دادگاه شکایت نموده است. این کمیسیون ادعا می نماید سامسونگ درباره ماهیت ضدآب موبایل هایش مشتریان را گمراه نموده است. طبق این ادعا سامسونگ از 2016 میلادی موبایل هایی را در محیط هایی مانند استخر و اقیانوس تبلیغ می نماید، حال آنکه مبنایی برای آن وجود ندارد.

آگهی های سامسونگ مشتریان را گمراه می نماید

راد سیمزمدیر ACCC در بیانیه ای دراین باره اعلام نموده است: ACCC معتقد است تبلیغات سامسونگ به طور گمراه کننده نشان می دهد موبایل های گلکسی را می توان در آب اقیانوس یا استخر استفاده کرد و دستگاه از قرار دریافت در معرض آب آسیبی نمی بیند اما این امر حقیقت ندارد.

این شکایت براساس آنالیز بیش از 300 آگهی تبلیغاتی صورت گرفته است.

در آگهی ها موبایل های گلکسی مختلفی دارای گواهینامه IP68 ضدآب نمایش داده می شوند. این بدان معنا است که دستگاه های مذکور می توانند در عمق 1.5متری آب به مدت 30 دقیقه بمانند. اما ACCC اشاره می نماید این گواهینامه شامل انواع مختلف آب نمی گردد و سامسونگ نیز خود ادعا می نماید بهتر است در ساحل از موبایل گلکسی اس10 استفاده نگردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8644

به "آگهی های سامسونگ مشتریان را گمراه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی های سامسونگ مشتریان را گمراه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید