اتصال 86 کسب و کار به سامانه سروا

به گزارش بلاگ پو، سازمان فناوری اطلاعات بیان کرد طی 3 ماه گذشته یعنی از زمان رونمایی از پروژه سروا تاکنون ، با تقاضای 86 کسب وکار برای اتصال و دریافت سرویس موافقت شده و در حال حاضر 34 کسب وکار در حال دریافت خدمات دولتی هستند.

اتصال 86 کسب و کار به سامانه سروا

سروا که در فاز نخست به صورت پایلوت با اعتبار 26 میلیارد ریال راه اندازی شد، سکویی است میان شبکه های دولتی و شبکه اینترنت کشور؛ درگاهی که شبکه ملی اطلاعات را هم از نظر زیرساختی رشد می دهد و هم امکان توسعه خدمات را برای کسب و کارهای ایرانی فراهم می آورد.

به وسیله داده هایی که به وسیله اتصال به این سامانه در اختیار کسب و کارها قرار می گیرند، شهروندان این امکان را پیدا می نمایند که خدمات دولتی را روی اپلیکیشن های امن دریافت نمایند و به وسیله این درگاه عرضه خدمات دولت الکترونیکی بر روی اپ های غیر دولتی نیز امکان پذیر می گردد.

در حال حاضر خدمات مربوط به ثبت احوال، شاهکار (احراز هویت)، اطلاعات جغرافیایی (GNAF) و خدمت بنیاد شهید و ایثارگران بر روی این سامانه ارائه می گردد و تا انتها شهریورماه خدمت مربوط به آموزش های فنی و حرفه ای (مانند تایید مدرک) نیز ارائه خواهد شد. متقاضیان دریافت سرویس از این سامانه ملی می توانند درخواست خود را به صورت مکتوب برای سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال نمایند.

،ایرنا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11755

به "اتصال 86 کسب و کار به سامانه سروا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 86 کسب و کار به سامانه سروا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید