اجتماع عظیم زنان عشایر با لباس سنتی در مشکین شهر برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، در راستای جشنواره زمستان بیدار اردبیل، اجتماع عظیم زنان عشایر شاهسون با لباس سنتی در پل معلق مشکین شهر برگزار گردید.

اجتماع عظیم زنان عشایر با لباس سنتی در مشکین شهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، این جشنواره که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در فصل زمستان همراه بود با استقبال پرشور گردشگران روبرو شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این مراسم به اجرای زمستان بیدار با هدف رونق گردشگری زمستانی تاکید نمود.

ناصر محمودی با تاکید به حمایت از طرح های سرمایه گذاری متذکر شد: در راستای تقویت تاسیسات گردشگری زمستانی از طرح های پیشنهادی استقبال می گردد.

او به احداث سه پیست اسکی در استان اشاره نمود و اضافه نمود: علاوه بر این پروژه های متعدد احداث اقامتگاه بوم گردی و مراکز اقامتی نیز در حال انجام است.

همچنین رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به برگزاری برنامه های متنوع در این شهرستان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان در قالب جشنواره زمستان بیدار اشاره نمود.

ایمانعلی ایمانی متذکر شد: علاوه بر برگزاری جشنواره زمستان بیدار در اکوکمپ دورنا، در پل معلق نیز برنامه های متنوعی از جمله تجمع عاشق ها، جشن 40 سالگی با لباس محلی، ایستگاه عکاسی و گروه تیراندازی با کمان و حرکات آیینی اجرا شد.

او همچنین به معرفی سوغات محلی و غذاهای سنتی اشاره نمود و گفت: ساخت تندیس برفی، بازی های بومی محلی، پایکوبی محلی، انتخاب لباس محلی برتر و اجرای بایاتی توسط بانوان کهنسال، موسیقی پاپ و پرواز کایت و بادبادک بخش هایی از جشنواره زمستان بیدار در پل معلق بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به استقبال پرشور شهروندان و گردشگران از این جشنواره اشاره نمود و اضافه نمود: از استان های مختلف مهمانانی در این جشنواره حضور یافتند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10960

به "اجتماع عظیم زنان عشایر با لباس سنتی در مشکین شهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجتماع عظیم زنان عشایر با لباس سنتی در مشکین شهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید