اختصاصی، کمالی در گفت و گو با خبرنگاران خبرداد؛ جلسه سه جانبه برای تغییرات اساسی در کمیسیون ماده 10 احزاب

به گزارش بلاگ پو، رئیس خانه احزاب از برگزاری جلسه ای سه جانبه با ریاست مجلس برای آنالیز انحلال کمیسیون ماده 10 احزاب و جایگزینی آن با کمیسیون ملی انتخابات اطلاع داد.

اختصاصی، کمالی در گفت و گو با خبرنگاران خبرداد؛ جلسه سه جانبه برای تغییرات اساسی در کمیسیون ماده 10 احزاب

حسین کمالی، رئیس خانه احزاب ایران در گفت وگو با خبرنگار حوزه ، درباره حذف کمیسیون ماده 10 احزاب و جایگزینی کمیسیون ملی انتخابات اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای با ریاست مجلس شورای اسلامی برای انحلال کمیسیون ماده 10 احزاب و جایگزینی آن با کمیسیون ملی انتخابات برگزار گردید، که در آن جلسه طرح پیشنهادی وزارت کشور، مجلس و خانه احزاب مورد آنالیز نهاده شد.

کمالی با اشاره به اختلافات میان این سه نهاد توضیح داد: البته مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و خانه احزاب ایران هرکدام نظرات خاص خود را داشتند، ممکن است این سه نهاد هر کدام بخش هایی را بپذیرند و به بخش های دیگر هم نقد داشته باشند.

وی اضافه نمود: در جلسه دیگری با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و خانه احزاب این موضوع مجددا مورد برسی نهاده شده و برای تصویب به مجلس ارائه می گردد.

رئیس خانه احزاب در خاتمه از عدم قطعیت زمان برگزاری این جلسه اطلاع داد و اظهار کرد : زمان این جلسه تعیین هنوز تعیین نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2853

به "اختصاصی، کمالی در گفت و گو با خبرنگاران خبرداد؛ جلسه سه جانبه برای تغییرات اساسی در کمیسیون ماده 10 احزاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی، کمالی در گفت و گو با خبرنگاران خبرداد؛ جلسه سه جانبه برای تغییرات اساسی در کمیسیون ماده 10 احزاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید