استان کرمانشاه ظرفیت بالایی در رشته کبدی دارد

به گزارش بلاگ پو، پیمان چراغی در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: تمرینات منظم و حرفه ای کبدی را تا زمان حضور در لیگ باشگاه های دنیا با راهنمایی مسلم امیری، تنها مربی توانمند سیرکل کبدی غرب کشور ادامه می دهم.

استان کرمانشاه ظرفیت بالایی در رشته کبدی دارد

برنده مدال برنز مسابقات دنیای 2014 سرکل کبدی هندوستان، فروردین ماه 2015 را زمان شروع لیگ باشگاه های دنیا در انگلستان بیان نمود و اضافه کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد و تیم های انگلیس، کانادا، آمریکا، هندوستان، پاکستان، ایران، آرژانتین، سریلانکا، اسپانیا و استرالیا از جمله تیم های مدعی هستند.

وی با اشاره به حضور 30 تیم در لیگ باشگاه های دنیا گفت: در مسابقات دنیای 2014 هندوستان رقبای آمریکایی را با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 40 به 39 شکست دادیم و در گروه خود مقابل هندوستان به رجحان دست یافتیم در حالیکه سال های گذشته با اختلاف امتیارات زیاد مغلوب کبدی کاران هندی می شدیم.

چراغی بیان نمود: رنکینگ بازی های آسیایی برای فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام کوشش خود را برای حضور در لیگ باشگاه های دنیا به کار می گیرم.

وی حمایت مسئولان را شرط ماندگاری در تیم ملی عنوان و توضیح داد: پیشنهاد بازی در چندین تیم خارجی به من مطرح شد و در صورت موافقت فدراسیون و با هدف سربلندی ایران اسلامی پیشنهاد بازی در یکی از تیم های آمریکا، کانادا و انگلیس را می پذیرم اما غیرت وطن دوستی مرا مردد نموده است.

چراغی اضافه کرد: در مسابقات کبدی قهرمانی کشور که چندی پیش برگزار گردید تیم سیرکل کبدی کرمانشاه پس از تیم های تبریز و خراسان در مکان سوم نهاده شد و با وجود استعدادهای بی نظیر کبدی در این استان هنوز رونق چندانی در این ورزش به چشم نمی خورد.

وی مسابقات قهرمانی کشور در تیر ماه و انتخابی تیم ملی در شهریور ماه سال آینده را از برنامه های پیش رو بیان نمود و گفت: کبدی کاران تبریزی با حمایت شهرداری، ورزشکاران مشهدی، اصفهانی و تهرانی از بهترین شرایط حمایتی از جانب اسپانسرهابرخوردارند و در مسابقات نیز بدون داشتن دغدغه اقتصادی و شغلی برای کسب قهرمانی به میدان می آیند اما موسسه ثامن الحجج تنها حامی کبدی کاران کرمانشاهی است.

برنده مدال برنز مسابقات دنیای 2014سیرکل کبدی هندوستان خواهان جذب و به کارگیری قهرمانان در پست های دولتی شد و بیان نمود: اگر مشکل استخدامی و اشتغال قهرمانان ملی و بین المللی رفع گردد افتخارات ورزشی با سرعت و شتاب بیشتر و حجم بالایی انتظار می رود.

چراغی بیان نمود: اگر تنها 20 درصد از سرمایه ورزش هایی مانند فوتبال و کشتی به کبدی اختصاص باید کورس قهرمانی کبدی کاران کرمانشاهی جریان می یابد و ملی پوشان زیادی از این استان تقدیم کشور می گردد.

وی یادآور شد: تیم سرکل کبدی متشکل از چهار مدافع و پنج مهاجم است و درگیری ها نیز به صورت تک به تک انجام می گردد و ورزش کبدی در مجموع شامل رشته های سرکل، استاندارد و ساحلی است.

لازم به ذکر است، عضویت در تیم ملی سرکل کبدی با عنوان مدافع سمت چپ، قهرمانی کشور در سال 1389 و عنوان سومی مسابقات دنیای 2014 هندوستان از جمله افتخارات کارنامه ورزشی این کبدی کار کرمانشاهی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12916

به "استان کرمانشاه ظرفیت بالایی در رشته کبدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان کرمانشاه ظرفیت بالایی در رشته کبدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید