استقلال با 4 غایب به مصاف پرسپولیس می رود

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال استقلال بدون چهار بازیکن مصدوم خود در هفته نوزدهم لیگ برتر، به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

استقلال با 4 غایب به مصاف پرسپولیس می رود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دربی پایتخت از ساعت 15:30 روز پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم استقلال که فرایند رو به رشدی داشته است در این بازی شیخ دیاباته، مهاجم تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، بازیکنی که نقش زیادی در صعود استقلال به صدر جدول و حتی صعود آبی پوشان به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشت.

علاوه بر این بازیکن، سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع استقلال که نیم فصل اول در ترکیب آبی پوشان بازی می کردند، شرایط بازی کردن را ندارند. فرهاد مجیدی مجبور است در خط دفاعی سه نفره از روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی استفاده کند. بازیکن بعدی فرشید اسماعیلی است، هافبک طراحی که مجیدی دوست داشت حداقل به دربی برسد، اما بررسی ها نشان می دهد که اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت شرایط رسیدن به دربی را ندارد. قرار است امروز یا فردا بار دیگر از اسماعیلی تست گرفته شود تا آخرین شرایط او را اعلام کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19600

به "استقلال با 4 غایب به مصاف پرسپولیس می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با 4 غایب به مصاف پرسپولیس می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید