اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس

به گزارش بلاگ پو، مدافع با تجربه یوونتوس تاکید نمود که در انتها فصل با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته سی و دوم رقابت های سری A به مصاف اسپال رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

یووه با پیروزی و یا تساوی در این دیدار می توانست شش هفته قبل از خاتمه لیگ قهرمانی خود را نهایی کند اما بیانکونریها با شکست غیر منتظره ای که داشتند باید منتظر نتیجه دیدار ناپولی باشند.

آندره بارزالی، مدافع 38 ساله یوونتوس بعد از این دیدار تاکید نمود که فصل خاتمهی فوتبال خود را تجربه می نماید و با پیراهن یوونتوس از دنیای فوتبال خداحافظی می نماید.

او در ادامه به آینده فوتبالی خود اشاره نمود و در این باره گفت : درباره آینده فوتبالی خود بسیار فکر نموده ام. با وجود این که پیشنهاد دارم اما فکر می کنم که زمان بازنشستگی من فرا رسیده است. در خاتمه فصل خواهم رفت. وقتی بازیکن فوتبال هستید سخت است که به زندگی بعد از فوتبال فکر کرد. آسیب دیدگی های زیاد باعث شد تا من چنین تصمیمی را بگیرم.

بارزالی هفت قهرمانی با یوونتوس در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی به دست آورده است. این مدافع 38 ساله یوونتوس 74 بار هم پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا را بر تن نموده و قهرمانی در جام جهانی 2006 را در کارنامه دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6149

به "اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید