افتتاح اقامتگاه بوم گردی و دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی

به گزارش بلاگ پو، اقامتگاه بوم گردی شهباز در روستای نورآباد شازند و دفتر خدمات مسافرتی ساحل نقره ای در شهر اراک هم زمان با سومین روز هفته گردشگری افتتاح شد.

افتتاح اقامتگاه بوم گردی و دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سیدحسن حسینی معاون گردشگری امروز شنبه 7 مهرماه 97 با اعلام این خبر گفت: اقامتگاه بوم گردی شهباز واقع در روستای نور آباد شازند با سرمایه گذاری 4میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی برای چهار نفر به بهره برداری رسید.

حسینی اضافه کرد: محل این اقامتگاه که در جوار دومین قله بلند استان (شهباز) واقع شده است دارای پتانسیل های فراوان طبیعی و تاریخی است که می تواند جاذب گردشگران با تنوع سلیقه های متفاوت باشد. همینطور ورزشکاران و کوهنوردانی که از اقصی نقاط ایران برای کوهنوردی در شهباز به این منطقه سفر می نمایند می توانند از این اقامتگاه بهره مند شوند.

او در خاتمه گفت: پنجاه و ششمین دفتر خدمات مسافرتی استان نیز امروز در شهر اراک افتتاح شد تا زمینه بسط و توسعه گردشگری بیش از پیش فراهم گردد. امیدواریم دفاتر خدمات مسافرتی با بهره گیری از راهنمایان بومی اقدام به برگزاری تورهای فرهنگی، طبیعت گردی، تالاب گردی، ورزشی و اقسام دیگر این صنعت نمایند چراکه استان دارای پتانسیل های فراوانی است که فضا را برای فعالان این صنعت فراهم می نماید تا بتوانند شمار گردشگران ورودی به استان را گسترش دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1953

به "افتتاح اقامتگاه بوم گردی و دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اقامتگاه بوم گردی و دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید