افتتاح و کلنگ زنی 2000 میلیارد تومان پروژه در گلستان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سیدمناف هاشمی عصر سه شنبه در همایش استانی دهیاران گلستان اظهار کرد: گلستان پس از استقلال از مازندران توانسته زیرساخت های خوبی در حوزه فرودگاه، راه آهن، بزرگراه و ... فراهم کند اما همچنان در بعضی حوزه ها کمبود داریم.

افتتاح و کلنگ زنی 2000 میلیارد تومان پروژه در گلستان

وی با تاکید بر این که باید سالانه یک حرکت جهشی پنج تا 10 درصدی در زمینه تسهیلات رونق فراوری و اعتبارات اشتغال و روستایی داشته باشیم. استاندار گلستان ادامه داد: در یک سال گذشته حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری و اعتبارات روستایی توزیع نموده ایم و از این میزان حدود 300 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بوده که با همکاری دهیاران به روستاییان پرداخت شده است.

وی با این شرح که با این میزان اعتبار سه هزار و 300 پروژه افتتاح شده است، افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان سه هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی، مالی و سرمایه گذاری افتتاح و کلنگ زنی شد. هاشمی از کلنگ زنی و افتتاح دو هزار میلیارد تومان پروژه مالی و سرمایه گذاری در دهه فجر و جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان اطلاع داد.

دشمنان به دنبال وارد کردن فشار به مردم و نظام هستند

وی گفت: دشمنان کوشش دارند تا با فشارهای مالی، جنگ روانی و فضای رسانه ای به مردم و نظام جمهوری اسلامی فشار وارد نمایند تا انقلاب را از بین ببرند.

استاندار گلستان بیان نمود: ما به چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای عظیم آن افتخار می کنیم.

هاشمی متذکر شد: ما به دستاوردهای انقلاب نگاه نموده و به آن افتخار می کنیم و به قسمت خالی این ظرفیت می نگریم تا کوشش خود را برای برطرف مسائل مضاعف کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4304

به "افتتاح و کلنگ زنی 2000 میلیارد تومان پروژه در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 2000 میلیارد تومان پروژه در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید