افضل: مقابل بانک بیروت باید خوب بجنگیم، حضور مسئولان به ما روحیه داد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید تیم لبنانی از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار بوده است و بازیکنانش باید مقابل این تیم بجنگند.

افضل: مقابل بانک بیروت باید خوب بجنگیم، حضور مسئولان به ما روحیه داد

علی افضل در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بازی فردا (پنج شنبه) تیمش مقابل بانک بیروت لبنان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا، بیان کرد: لبنان تیم فیزیکی و بسیار قوی است. آنها فوتسال را خوب بلدند اما ما باید مقابل آنها خوب بدویم و بجنگیم. با یک دفاع منظم و نظم تیمی بالا می توانیم به سه امتیاز این بازی دست یافته و خودمان را برای بازی نیمه نهایی آماده کنیم.

سرمربی گیتی پسند اصفهان همچنین در خصوص پیروزی مقابل اوزاکای ژاپن، گفت : این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود و بازی تیم های ایرانی با ژاپنی ها ویژگی خاص خودش را دارد. ما در ابتدا به دنبال سه امتیاز بودیم تا به عنوان تیم نخست صعود کنیم اما گل اول را در دقایق ابتدایی بازی دریافت کردیم. با این حال به بازی برگشتیم.

افضل به خبرنگاران، گفت : ژاپن تیمی بسیار تاکتیکی بود و کارهای گروهی به خوبی انجام می داد. به اعتقادم اوزاکا بهتر از ناگویا کارهای فنی را به نمایش گذاشت. با این حال ناگویا تجربه بیشتری از اوزاکا دارد.

وی در سرانجام درباره حضور مسئولان کمیته فوتسال AFC در اردوی تیمش، خاطر نشان کرد: کفاشیان و تارقلی زاده به اردوها آمدند و حضورشان به لحاظ روحی تاثیر بسیار زیادی روی بازیکنانم گذاشت. آنها نکات لازم درباره این مسابقات را به کادرفنی و بازیکنان گوش زد کردند و باید به همین خاطر از آنها تشکر کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16066

به "افضل: مقابل بانک بیروت باید خوب بجنگیم، حضور مسئولان به ما روحیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: مقابل بانک بیروت باید خوب بجنگیم، حضور مسئولان به ما روحیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید