اهدای 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های خراسان شمالی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهداء 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های عمومی استان در هفته کتاب و کتابخوانی اطلاع داد.

اهدای 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های خراسان شمالی

حسین فرخنده، با اشاره به اهدا 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های استان، گفت: این حرکت فرهنگی در راستای ارتقاء و توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی کتابخانه های عمومی استان با پیگیری های فرهنگ وارشاد اسلامی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی وی اضافه کرد: بخش عمده کتاب ها با توجه کمبود کتاب، به کتابخانه مرکزی بجنورد و مابقی در بین سایر کتابخانه های استان توزیع خواهد شد.

وی موضوعات کتاب های اهدایی را در زمینه علوم انسانی، دینی و مذهبی، تاریخی، هنری، علمی، رمان و ادبیات و کودک و نوجوان دانست و توضیح داد: با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهار نفر از کتابداران استان این کتاب ها را انتخاب نموده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه تنوع کتاب ها در ایجاد جاذبه های بیشتر برای کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه بسیار موثر است از همکاری های ریاست سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در انجام این حرکت ارزشمند فرهنگی قدردانی کرد.

فرخنده با اشاره به راه اندازی 24 کتابخانه روستایی و شهری در چهار سال اخیر در خراسان شمالی و افزایش سرانه فضای مطالعه در استان، اضافه کرد: کتابخانه های استان نیازمند کتاب های بیشتر است و همزمان پیگیر غنی نمودن کتابخانه های استان هستیم و علاوه بر موضوع فوق با پیگیری های اجرا شده، سهمیه کتاب استان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال جاری نسبت به سال گذشته به بیش از سه برابر افزایش یافته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38299

به "اهدای 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 25 هزار جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی به کتابخانه های خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید