این خوراکی ها را هرگز از سوپرمارکت خریداری نکنید

به گزارش بلاگ پو، به نقل از اسپوتنیک، النا سولوماتینا متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که در سوپرمارکت مردم اغلب هر چیزی را که به دستشان می رسد، در سبد قرار می دهند و نمی فهمند که این غذا سالم است یا ناسالم.

این خوراکی ها را هرگز از سوپرمارکت خریداری نکنید

پیشنهاد ما این است که به آن دسته از محصولاتی که حتی در برترین سوپرمارکت ها هم فراوری می گردد، توجه نکنید.

گوشت چرخ نموده

به گفته بسیاری از فراورینمایندگان گوشت چرخ نموده دارای میزان زیادی چربی، پوست و استخوان است؛ بنابراین بهتر است گوشت تازه را در بازار بخرید و گوشت چرخ نموده خوشمزه را خودتان تهیه کنید که در آن 100 درصد از ترکیب آن مطمئن باشید.

شکلات های فله ای

موضوع این است که ماندگاری شیرینی ها نسبتاً کوتاه است و جعبه های عظیم شیرینی همواره در شرایط استانداردی نگهداری نمی گردد. فروشندگان در این مورد چه کاری انجام می دهند؟ آن ها تاریخ های برچسب قیمت را جدا می نمایند؛ بنابراین نباید تعجب کرد که چرا بعضی آب نباتها خیلی سفت است و بوی عجیبی دارد.

پنیر رنده شده

این اتفاق می افتد که تاریخ فراوری و انقضای بعضی از این پنیر ها با شرکتی که در بسته بندی اعلام شده مطابقت ندارند. علاوه بر این، در بعضی از انواع پنیرها، به اسم مثال، در پارمزان، فراوری نمایندگان می توانند با خیال راحت سلولز را اضافه نمایند تا حجم را افزایش دهند و از تشکیل توده های داخل بسته جلوگیری نمایند افزایش دهند. پس بهتر است پنیر را خودتان بخرید و رنده کنید.

مرغ کبابی

این نوع مرغ اغلب از گوشتی تهیه می گردد که قابل فروش نیست. این گوشت چند روز در مایع مخصوص خیسانده می گردد و سپس سرخ می گردد تا ترد گردد. اغلب اتفاق می افتد که مرغ کبابی گرم به سرعت به فروش می رسد و از مرغ های قدیمی برای مرغ مریناد شده استفاده می گردد.

سالاد های آماده

خوب است که سالاد های آماده 5 تا 15 دقیقه قبل از مصرف شما آماده شده باشند اما متاسفانه اغلب آن ها تمام روز را در محیط گرم قرار می دهند. علاوه بر این، برای تهیه چنین سالادهایی، اغلب از مایونز مقرون به صرفه قیمت و با کیفیت پایین و گاهی اوقات از سایر محصولات تاریخ انقضا گذشته، استفاده می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51756

به "این خوراکی ها را هرگز از سوپرمارکت خریداری نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خوراکی ها را هرگز از سوپرمارکت خریداری نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید