بالکمن تیم ملی بسکتبال پورتوریکو را در جام جهانی همراهی می نماید

به گزارش بلاگ پو، بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال پورتوریکو رنالدو بالکمن دعوت این فدراسیون برای بازی در جام جهانی را پذیرفته است.

بالکمن تیم ملی بسکتبال پورتوریکو را در جام جهانی همراهی می نماید

به گزارش به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بعد از اینکه جان هالند به دلیل درخواست پول از ترکیب پورتوریکو خارج شد و ریکی سانچر از تیم ملی خداحافظی کرد، فدراسیون بسکتبال پورتوریکو رنالدو بالکمن را مجددا به تیم ملی این کشور دعوت کرد.

فدراسیون بسکتبال پورتوریکو خاطرنشان کرد این بازیکن 35 ساله که فصل 12-2011 برای تیم نیویورک نیکس بازی نموده و سابقه بازی در دنور ناگتس در NBA را هم در کارنامه دارد، پیشنهاد این فدراسیون را پذیرفته است. این فوروارد قدرتی که در سال های اخیر در لیگ فیلیپین بازی نموده به زودی به اردوی تیم ملی بسکتبال پورتوریکو اضافه خواهد شد.

بالکمن آخرین بار در مرحله انتخابی المپیک 2016 برای تیم ملی پورتوریکو بازی نموده است. این بازیکن سابقه حضور در لیگ های مکزیک و ونزوئلا را هم در کارنامه دارد.

تیم ملی بسکتبال پورتوریکو هفته آینده برای حضور در مسابقات جام جهانی چین راهی این کشور خواهد شد. این تیم اولین حریف ایران در این مسابقات به شمار می رود. دو تیم روز 9 شهریور در شهر گوانگژو به مصاف هم می روند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10344

به "بالکمن تیم ملی بسکتبال پورتوریکو را در جام جهانی همراهی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالکمن تیم ملی بسکتبال پورتوریکو را در جام جهانی همراهی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید