بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون جودو در اعتراض به غیبت عضو تیم ملی بانوان در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم حضور نیافت.

بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند

به گزاش مهر، بر اساس اطلاع رسانی که از روز گذشته اجرا شده بود قرار بود صبح امروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت نمایند.

با وجود هماهنگی های اجرا شده، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.

میراسماعیلی در این مورد گفت: مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع نماینده ای در مورد حضور پیدا نکردن خانم بربط در این برنامه نداشتند. این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه نماینده برنامه در این شرایط شیوه کرونا، از همدان به تهران آمد و شب گذشته در هتل مستقر و در زمانی که از قبل معین شده بود، در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد.

او ادامه داد: وقتی از تهیه نماینده برنامه در این خصوص سوال کردیم هیچ دلیل قانع نماینده ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخورد شایسته ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما خواهیم رساند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38644

به "بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید