برنامه ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس

به گزارش بلاگ پو، باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به جذب هافبک کلمبیایی رقیب همشهری خود علاقه مند است.

برنامه ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اتلتیکومادرید به نظر می رسد فصل نقل وانتقالات تابستانی شلوغی را در پیش داشته باشد. شب گذشته (سه شنبه) بود که آنتوان گریزمان بیان کرد در سرانجام فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، این در حالی است که گفته می گردد اتلتیکو تمایلی به ادامه همکاری با دیه گو کاستا ندارد و شاید آلوارو موراتا هم به چلسی بازگردد.

با این اوضاع دیه گو سیمئونه احتیاج مبرم به جذب حداقل یک مهاجم خواهد داشت. در حالی که پیش از این از ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن به عنوان یکی از گزینه های مدنظر اتلتیکومادرید یاد شده بود، اکنون برنامه تلویزیونی ال چیرینگوئیتو اسپانیا خبر می دهد که این باشگاه اسپانیایی میخواهد در ازای ارائه پیشنهادی 55 میلیون پوندی خامس رودریگس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

این هافبک کلمبیایی که تابستان 2017 در ازای 13 میلیون یورو با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست، قراردادش با این باشگاه در صورت پرداخت 42 میلیون یورو می تواند شکل دائمی به خود بگیرد، اما مدیران باشگاه بایرن بر سر قطعی کردن قرارداد وی اختلاف دارند. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی برخلاف اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ خواستار حفظ این هافبک 27 ساله است.

با بازگشت زین الدین به روی نیمکت مربیگری رئال مادرید که رابطه خوبی با خامس ندارد، به نظر نمی رسد که این هافبک کلمبیایی به سانتیاگوبرنابئو بازگردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7158

به "برنامه ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی اتلتیکومادرید برای جذب خامس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید