بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان معاون استاندار گیلان به بازدید از فرایند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه با ظرفیت 120 تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت

علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال تکمیل شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته از این مرکز درمانی صورت گرفت، نواقصی در فرایند اجرای پروژه وجود داشت که برای برطرف آن، یک هفته مهلت داده شد.

وی با بیان اینکه با گذشت یک هفته از بازدید قبلی نواقص برطرف شده، بیان نمود: دو طبقه از این بیمارستان با ظرفیت بیش از 110 تخت قابل بهره برداری است که هم اکنون عملیات تجهیز آن آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبقه همکف این بیمارستان تا اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد، گفت: در صورت لزوم می توان از این ظرفیت درمانی برای بستری بیماران کرونا استفاده کرد البته هم اکنون ظرفیت خالی جهت بستری این بیماران در بیمارستان امینی لنگرود وجود دارد.

وی همچنین به بازدید از فرایند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: پی و سازه این پروژه، در حال اجراست و پیشرفت مطلوبی دارد.

اکبری مقدم زیربنای این بیمارستان را دو هکتار اعلام و گفت: فاز اول این پروژه با ظرفیت 120 تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان امروز از فرایند فعالیت تیم های بازرسی هلال احمر مستقر در لاهیجان که نسبت به سنجش تب و غربالگری سرنشینان خودروها در مبادی ورودی این شهرستان اقدام می کنند، نیز بازدید کرد و به آنان خدا قوت گفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22422

به "بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید