بوشهر، مربی سپاهان: قلعه نویی از حق خودش و سپاهان گذشت اما طرفداران شاهین به او توهین کردند

به گزارش بلاگ پو، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از توهین طرفداران تیم شاهین شهرداری بوشهر به سرمربی زردپوشان انتقاد کرد.

بوشهر، مربی سپاهان: قلعه نویی از حق خودش و سپاهان گذشت اما طرفداران شاهین به او توهین کردند

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، سعید الهویی پس از فزونی 3 بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: ابتدا از اتفاقی که در گرم کردن دو تیم افتاد و بعضی طرفداران علیه قلعه نویی شعار دادند، دلخوری ام را ابراز می کنم. قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار گردد که قلعه نویی از حق خودش و تیمش گذشت تا طرفداران شاهین به استادیوم بیایند، اما همان طرفداران علیه قلعه نویی شعار دادند. البته می دانیم شاهین طرفداران خونگرم خوبی دارد و قلعه نویی که از مکتب شاهین است، حساب این تعداد تماشاگر را جدا می نماید.

وی درباره عملکرد ضعیف محسن مسلمان گفت: نسبت به نیمه اول تغییر داشتیم، اما در کیفیت تیم تغییری ایجاد نشد. در نیمه اول پنج و در نیمه دوم، چهار موقعیت داشتیم. محسن مسلمان هم عملکرد بدی نداشت، اما با سبک بازی که ارائه می کردیم، روی ضدحملات شاهین نگران بودیم. قلعه نویی با تعویض تاکتیکی خود، کوشش کرد با ضدحملات شاهین مقابله کند و نورافکن وارد زمین شد. با مسلمان کیفیت خوبی ارائه و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. این نشان می دهد مسلمان خوب کار می کرد.

مربی تیم سپاهان درباره اینکه همه فکر می کردند زردپوشان به خاطر گرمای بوشهر، از دقیقه 70 به بعد کم بیاورند، توضیح داد: در دنیای امروز، علم به این مسائل و استرس های محیطی خیلی یاری می نماید. توانستیم با این موضوع مقابله کنیم و روی آن کار و برنامه ریزی کردیم. دو روز زودتر به بوشهر آمدیم که به نفع ما شد. قلعه نویی اصرار داشت سطح آمادگی جسمانی و تغذیه بازیکنان روی جدیدترین متد روز باشد که خدا را شکر نتیجه آن را در بازی دیدیم و بازیکنان ما تا دقیقه 90 عملکرد بسیار خوبی داشتند.

الهویی با بیان اینکه میانگین سنی تیمش 25.8 سال است، اظهار داشت: هیچ مربی نمی تواند پیش از آغاز مسابقه، اتفاقات آن را پیش بینی کند. معین است که اگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، می توانیم پیروز شویم.

وی درباره عزم تیمش برای قهرمانی گفت: این مسابقه اولین گام سپاهان در لیگ برتر بوده است. از اولین روزی که آغاز به تمرین کردیم، می خواستیم که سپاهان پیروز باشد و قدم به قدم خوب باشد. حضور در لیگ برتر، جام حذفی و مسابقات آسیایی خیلی سخت است و نمی توان درباره هفته آخر صحبت کرد. تیم ما با هدف پیروزیت و بازگشت به صندلی بالای جدول کوشش می نماید.

مربی سپاهان در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: از رسانه ها و طرفداران بوشهری خواهش می کنم از تیم خود حمایت نمایند. شاهین با بضاعتی که دارد، عملکرد بدی نداشته است و اگر از تیم شاهین حمایت کنید، می توانید تیم پیروزی داشته باشید. شاهین می تواند صندلیش را در لیگ برتر تثبیت کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11468

به "بوشهر، مربی سپاهان: قلعه نویی از حق خودش و سپاهان گذشت اما طرفداران شاهین به او توهین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، مربی سپاهان: قلعه نویی از حق خودش و سپاهان گذشت اما طرفداران شاهین به او توهین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید