بوشهر، کمالوند: قصد داریم به 8-7 بازیکن استراحت دهیم، ترجیح می دهم در جم تمرین کنیم تا تهران

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی فردا قصد داریم به 7،8 بازیکن مان استراحت دهیم.

بوشهر، کمالوند: قصد داریم به 8-7 بازیکن استراحت دهیم، ترجیح می دهم در جم تمرین کنیم تا تهران

به گزارش خبرنگاران از جم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: برای این بازی بازیکن مصدوم نداریم اما قصد دارم به 7،8 بازیکن تیمم استراحت دهم. شاید حریف فکر کند ما شوخی می کنیم اما واقعا قصد دارم این کار را انجام دهم. ما 30 هفته در لیگ بازی داریم و باید از همه نفرات مان استفاده کنیم. مسلما در طول فصل به دیگر بازیکنان هم احتیاج پیدا خواهیم کرد پس چه بهتر که از همه داشته های مان در هر دو جام بهره ببریم.

وی اضافه نمود: متاسفانه گرمای هوا در چند روز اخیر در جم بی سابقه بوده و بازیکنان ما واقعا خسته هستند. در این شرایط ضروری است که به آنها استراحت دهم. در جلسه بررسی تیم بازیکنان از گرمای هوا شکایت داشتند. شاید برای تیم هایی که یک روز در جم بازی می نمایند و می روند سخت نباشد اما برای تیمی که در جم تمرین می نماید تحمل این شرایط سخت است.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه ترجیح می دهد تیمش در جم تمرین کند تا تهران، یادآور شد: اگر در جم امکانات کافی در اختیار ما قرار دهند ترجیح می دهم همین جا کنار مردم شهر باشیم تا اینکه بخواهیم ترافیک سنگین و مسافت زیاد تهران را تحمل کنیم. نمی توانیم زیاد در زمین شماره یک استادیوم تختی جم تمرین کنیم. از طرفی تمرین در زمین شماره دو سخت بوده و باید از هفت خوان رستم رد شویم تا مجوز دهند. امیدوارم مسئولان در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12629

به "بوشهر، کمالوند: قصد داریم به 8-7 بازیکن استراحت دهیم، ترجیح می دهم در جم تمرین کنیم تا تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، کمالوند: قصد داریم به 8-7 بازیکن استراحت دهیم، ترجیح می دهم در جم تمرین کنیم تا تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید