تأکید المعلم بر تلاش برای مقابله با پیامدهای جنگ تروریستی علیه مردم سوریه

به گزارش بلاگ پو، وزیر خارجه سوریه بر اهمیت تلاش های مضاعف سازمان های بین المللی برای مقابله با پیامدهای جنگ تروریستی تحمیلی علیه سوری ها تأکید کرد.

تأکید المعلم بر تلاش برای مقابله با پیامدهای جنگ تروریستی علیه مردم سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه امروز چهارشنبه میزبان یک هیئت بین المللی مشترک به ریاست دیوید بیزلی رئیس اجرایی برنامه جهانی غذا و هنریتا فور مدیر اجرایی صندوق بچه ها سازمان ملل یونیسف دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره همکاری خوب بین دولت سوریه و برنامه جهانی غذا و یونیسف و راه های تقویت این همکاری در مقابله با بحران انسانی در مناطق مختلف بحث و مصاحبه کردند.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار با تأکید بر اهمیت تلاش مضاعف مجامع بین المللی در امور بشردوستانه با هدف مقابله با پیامدها و آثار منفی جنگ تروریستی تحمیل شده علیه ملت سوریه گفت: رژیم ترکیه از شرایط انسانی به وجودآمده در نتیجه تجاوزش به سوریه سوءاستفاده و قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد را نقض می کند.

المعلم در ادامه بر ضرورت رفع اثرات ناشی از اقدامات اقتصادی تحمیلی علیه سوری ها تأکید کرد.

وی از سازمان های بین المللی خواست تا از طریق همکاری با شرکای محلی و دولت سوریه در ارائه خدمات به سوری ها در مناطق آزادشده سهیم باشند.

دیوید بیزلی مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا و مدیر اجرایی صندوق بچه ها سازمان ملل از دولت سوریه به خاطر ارائه حمایت ها و تسهیلات به سازمان های انسانی تشکر و بر ادامه همکاری و هماهنگی با دولت سوریه برای اجرای پروژه ها جهت رفع اثرات منفی بر سوری ها تأکید کردند.

وی به تشریح پروژه ها و طرح های برنامه جهانی غذا در سوریه پرداخت و حمایت های دولت سوریه از برنامه جهانی غذا را مورد ستایش قرار داد.

+

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21201

به "تأکید المعلم بر تلاش برای مقابله با پیامدهای جنگ تروریستی علیه مردم سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید المعلم بر تلاش برای مقابله با پیامدهای جنگ تروریستی علیه مردم سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید