تخفیف 50 درصدی گردشگری لرستان به ایثارگران کادر درمانی

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: تاسیسات گردشگردی لرستان به ایثارگران کادر درمانی کشور پس از شکست ویروس کرونا تخفیف 50 درصد ارایه می دهد.

تخفیف 50 درصدی گردشگری لرستان به ایثارگران کادر درمانی

به گزارش خبرنگاران، سید امین قاسمی یک شنبه 31 فروردین به رسانه ها گفت: در این طرح مدیران مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های گردشگری استان لرستان با اشتیاق، آمادگی خود را به منظور پذیرایی از کادر درمانی کشور و خانواده های آنان پس از بحران کرونا گفتند.

وی اعلام کرد: این اقدام جامعه گردشگری لرستان نشان از قدرشناسی مردم این دیار در مقابل از خودگذشتگی های کادر درمانی کشور دارد. در اجرای این طرح 17 مرکز گردشگری لرستان پذیرای کادر درمانی ایثارگر کشور خواهند بود.

دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان مطرح کرد: این مراکز گردشگری شامل هفت هتل، 2 مجتمع اقامتی و پذیرایی، 3 مهمانپذیر و پنج رستوران است.

این مسئول توضیح داد: از 25 اسفند تا به امروز نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی موزه ها و اماکن گردشگری تعطیل هستند. با همکاری مردم و مسئولان و پس از شکست قطعی این ویروس منحوس لرستان بازهم پذیرای گردشگران داخلی و خارجی خواهیم بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24341

به "تخفیف 50 درصدی گردشگری لرستان به ایثارگران کادر درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 50 درصدی گردشگری لرستان به ایثارگران کادر درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید