ترامپ در حال برنامه ریزی برای نظارت بر فعالیت توییتر و فیس بوک است

به گزارش بلاگ پو، دونالد ترامپ که از منتقدان جدی نحوه مدیریت شبکه های اجتماعی محسوب می گردد، میخواهد اقدام به تنظیم برنامه هایی برای مدیریت محتوای فیس بوک و توییتر در خصوص تعصبات سیاسی کند.

ترامپ در حال برنامه ریزی برای نظارت بر فعالیت توییتر و فیس بوک است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاخ سفید در حال برنامه ریزی برای سرانجام دادن به مشکلاتی است که از سوی جمهوریخواهان به عنوان تبعیض سیاسی بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه مطرح می گردد.

ترامپ در حال برنامه ریزی یک دستورالعمل اجرایی است که می تواند پیامدهای قابل توجهی در چگونگی تعدیل شرکت ها در حوزه محتواهای اینترنتی داشته باشد. درواقع کاخ سفید در حال تدوین نظمی است که به کمیسیون ارتباطات فدرال مسئولیت نظارت بر چگونگی فعالیت شرکت های فناوری مانند فیس بوک ، توییتر و پینترست را می دهد تا خدمات این نوع شبکه های اجتماعی را از محتوای ناخواسته پاک نمایند.

این در حالی است که جناح راست آمریکا بارها و بارها بدون هیچ سند و مدرک مشخصی علیه شرکت های فناوری بزرگ مطالبی را مطرح نموده است.

بخش اصلی قانون مذکور با این هدف اجرایی می گردد که اگر هر نوع محتوایی در این شبکه های اجتماعی منتشر شد بدون غرض ورزی سیاسی نظارت گردد و آنطور که جمهوریخواهان معتقدند بر علیه آنان حذف نگردد. جمهوریخواهان از مدت ها پیش مدعی هستند که محتواهای آنان بدون در نظر دریافت علت خاصی و تنها به علت آن که از سوی اعضای این حزب منتشر می گردد، حذف می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10114

به "ترامپ در حال برنامه ریزی برای نظارت بر فعالیت توییتر و فیس بوک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در حال برنامه ریزی برای نظارت بر فعالیت توییتر و فیس بوک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید