ترامپ زیر پای وزیر بازرگانی خود را خالی می نماید

به گزارش بلاگ پو، در ادامه عزل و نصب ها در کاخ سفید که تبدیل به امری معمول در دستگاه دونالد ترامپ شده است، رئیس جمهوری آمریکا در نظر دارد، وزیر بازرگانی خود را نیز از این سمت برکنار نموده و فرد دیگری را به جا او انتخاب کند.

ترامپ زیر پای وزیر بازرگانی خود را خالی می نماید

به گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به 2 نفر از دستیاران خود گفته است که مشغول آنالیز برکناری ویلبر راس، وزیر بازرگانی این کشور است.

ترامپ این تصمیم را پس از آن اتخاذ کرد که دیوان عالی آمریکا با اضافه کردن سؤالی درباره وضعیت شهروندی افراد در پرسش نامه های مربوط به سرشماری سال آینده، 2020 در آمریکا به درخواست وزارت بازرگانی مخالفت و ترامپ را مجبور کرد، از کوشش برای افزودن این پرسش به سرشماری سال آینده دست بکشد.

منتقدان می گویند پرسش شهروندی باعث می شد اقلیت ها و مهاجران سرشماری را پر نکنند و این موجب تقویت موقعیت جمهوری خواستار در مناطق با اکثریت دموکرات گردد.

سرشماری بیش از 327 میلیون نفر از مردم ایالات متحده از آوریل سال بعد شروع می گردد. سرشماری از این جهت اهمیت دارد که مشخص می نماید چه تعداد کُرسی مجلس نمایندگان به هر ایالت تخصیص یابد و چگونه صدها میلیارد دلار بودجه فدرال توزیع گردد.

منبع: مهر

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8997

به "ترامپ زیر پای وزیر بازرگانی خود را خالی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ زیر پای وزیر بازرگانی خود را خالی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید