ترامپ معترضان نژادپرستی را برای حضور کم رنگ حامیانش مقصر دانست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ادعای اینکه معترضان به نژادپرستی مانع از حضور خیل بزرگ حامیان وی در گردهمایی انتخاباتی تالسا شده اند، شرکت کنندگان در این گردهمایی را حامیان خواند و گفت که تعدادی از آدم های بد در خارج [از محوطه این گردهمایی] حضور دارند.

ترامپ معترضان نژادپرستی را برای حضور کم رنگ حامیانش مقصر دانست

دونالد ترامپ همچنین کوشش دولت فدرال برای اعزام گارد ملی به شهر مینیاپولیس- محل کشته شدن جورج فلوید 46 ساله سیاهپوست توسط مأموران پلیس سفیدپوست- را مورد تمجید قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در گردهمایی انتخاباتی خود با واژه نژادپرستانه کونگ فلو به ویروس کرونا اشاره نمود و گفت که بدون تردید این یک بیماری است با بیشترین تعداد اسم در تاریخ بیماریها. این نخستین بار است که ترامپ از این واژه نژادپرستانه برای نامیدن ویروس کرونا استفاده می نماید، پیش از آن وی اصطلاح ویروس چینی را بجای اسامی کووید یا ویروس کرونا به کار می برد.

از دیگر نکات قابل توجه در این گردهمایی انتخاباتی حضور دونالد ترامپ بدون زدن ماسک در این مراسم بود.

ترامپ در مصاحبه ای اعلام نمود که پوشیدن ماسک برای شرکت نمایندگان در این گردهمایی یک انتخاب شخصی است و به افراد توصیه کرد هرطور که می خواهند عمل نمایند.

از سوی دیگر، کارزار انتخاباتی ترامپ معترضان و رسانه ها را برای حضور کم رنگ مردم در این گردهمایی مقصر دانستند.

در واقع کارزار انتخاباتی ترامپ در کوشش است تا معترضان به نژادپرستی را به بهانه ترساندن حامیان ترامپ از شرکت در این گردهمایی انتخاباتی مقصر جلوه دهند.

شایان ذکر است که به رغم پیش بینی حضور جمعیتی بزرگ در گردهمایی انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، حضور جمعیتی اندک باعث تغییری ناگهانی در برنامه های این کارزار انتخاباتی شد.

یک منبع مطلع در کارزار انتخاباتی ترامپ به خبرگزاری سی ان ان گفت که این تیم انتخاباتی برنامه ها برای سخنرانی رئیس جمهور خطاب به یک جمعیت بزرگ در تالسا را به دلیل حضور تنها چند ده نفر لغو کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعتراف کرد که برای پایین آوردن آمار مبتلایان به کرونا به افرادش گفته که کمتر از مردم تست بگیرند.

او گفت: دریافت تست مثل شمشیر دو لبه است. وقتی شما بیشتر تست بگیرید مبتلایان بیشتری پیدا می کنید. به همین خاطر به افرادم گفتم: لطفاً کمتر تست بگیرید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28524

به "ترامپ معترضان نژادپرستی را برای حضور کم رنگ حامیانش مقصر دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ معترضان نژادپرستی را برای حضور کم رنگ حامیانش مقصر دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید