ترکیه از حمله تازه به مواضع پ ک ک در شمال عراق اطلاع داد

به گزارش بلاگ پو، وزارت دفاع ترکیه خاطرنشان کرد، سه عضو پ ک ک طی عملیات نیرو های این کشور با پشتیبانی نیروی هوایی ترکیه در مناطقی از شمال عراق از پا در آمدند.

ترکیه از حمله تازه به مواضع پ ک ک در شمال عراق اطلاع داد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مقام های ترکیه در ادامه تحرکات نظامی خود در کشور های عراق و سوریه امروز پنجشنبه از یک عملیات تازه در شمال عراق و خنثی شدن سه عضو گروه تروریستی پ ک ک خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز پنجشبه خاطرنشان کرد طی یک عملیات این کشور در مناطق متینا و گارا کردستان عراق سه تن از اعضای گروه تروریستی پ ک ک را از دور خارج نموده است.

وزارت دفاع و ارتش ترکیه در این گونه موارد از عبارت خنثی کردن استفاده می نماید و مقصودش یکی از این سه معناست؛ نیرو های طرف مقابل را دستگیر شوند، کشته شوند یا اینکه خودشان تسلیم شوند.

طبق اعلام این وزارتخانه، عملیات در این دو منطقه عراق با پشتیبانی نیروی هوایی ترکیه اجرا شده و آنکارا به اقدامات ضد تروریستی خود در منطقه ادامه خواهد داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21670

به "ترکیه از حمله تازه به مواضع پ ک ک در شمال عراق اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه از حمله تازه به مواضع پ ک ک در شمال عراق اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید