تشکر ایران از جمهوری آذربایجان برای یاری رسانی به خدمه کشتی شباهنگ

به گزارش بلاگ پو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان ضمن تشکر از این کشور بابت یاری رسانی به خدمه کشتی شباهنگ ، نسبت به توسعه روابط بین دو کشور همسایه ابراز امیدواری کرد.

تشکر ایران از جمهوری آذربایجان برای یاری رسانی به خدمه کشتی شباهنگ

به گزارش گروه بین ا لملل خبرگزای فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان سه شنبه به نمایندگی از جانب دولت ایران از وزارت شرایط اضطراری، نیروی دریایی و خدمات مرزی این کشور به خاطر ارائه یاری های فوری و حرفه ای به خدمه کشتی باری شباهنگ ایران که چند روز قبل در این کشور با مشکل روبرو شد، قدردانی کرد.

به نوشته خبرگزاری ترند در بیانیه سفارت ایران در باکو بدین منظور آمده است: این گام بشردوستانه نماد همکاری، دوستی و برادری بین ایران و آذربایجان است.

بر اساس این گزارش، آژانس دولتی امور دریایی جمهوری آذربایجان پنجشنبه گذشته گفت که یک فروند کشتی باری ایران در آب های خزر دچار حادثه شده و خدمه این کشتی از نیروهای آذربایجانی درخواست یاری کردند. رسانه های آذربایجان نیز گزارش کردند کشتی باری شباهنگ که پرچم ایران را داشته، نزدیک بندر لنکران جمهوری آذربایجان دچار حادثه شد. (جزئیات بیشتر)

به گزارش خبرگزاری ترند، سفارت ایران با تشکر صمیمانه از شرکت کنندگان در این عملیات سخت که برای جلوگیری از تلفات انسانی کوشش کردند، نسبت به گسترش بیشتر روابط بین دو کشور همسایه و برادر ابراز امیدواری کرد.

این خبرگزاری پیشتر اعلام نموده بود که کشتی ایرانی شباهنگ ساعت 16:22 دقیقه به وقت محلی در دریای خزر غرق شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9613

به "تشکر ایران از جمهوری آذربایجان برای یاری رسانی به خدمه کشتی شباهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر ایران از جمهوری آذربایجان برای یاری رسانی به خدمه کشتی شباهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید