تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن اطلاع داد.

تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:05 امروز، تصادف زنجیره ای در مسیر غرب به شرق جاده آبعلی به رودهن به سازمان 125 آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در محل تعیین شد که باک گازوئیل یک خودرو که نخاله های ساختمانی را حمل می کرد، هنگام دور زدن با گاردریل برخورد کرد و سوراخ شد و گازوئیل این خودرو نزدیک به 200-300 متر از جاده را آلوده کرد. از آنجایی که ریخته شدن گازوئیل در مسیر، کنترل خودرو را مشکل می نماید این مسئله باعث شد بیش از 10 خودرو با هم برخورد نمایند.

وی در ادامه گفت: این حادثه ترافیک بسیار سنگینی را ایجاد نموده بود و در اولین اقدام با یاری عوامل پلیس راهور محل مسدود شد و آتش نشانان نیز با یاری پلیس خودرو را به محل امن انتقال دادند و ایمن سازی های لازم صورت گرفت و در ساعت 10:16 عملیات به سرانجام رسید.

ملکی همچنین توصیه کرد: رانندگان توجه داشته باشند که هر گاه سطح خیابان یا جاده به گازوئیل آلوده بود تمرکز خود را حفظ نمایند و از کاهش یا افزایش یکباره سرعت خودداری نمایند. رانندگان سعی نمایند که از بخش هایی که آلودگی کمتر دارد با احتیاط و با سرعت یکنواخت عبور نمایند تا تعادل خودرو از دست آنها خارج نشود.

به گزارش خبرنگاران، پیشتر سخنگوی آتش نشانی تعداد خودروهای درگیر در تصادف را 30 خودرو اعلام نموده بود که این عدد را به 10 خودرو اصلاح کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2009

به "تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید