تفاهم نامه میزبانی ارومیه در لیگ ملت ها در رشته والیبال امضا شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، طبق این تفاهم نامه، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می گردد.

تفاهم نامه میزبانی ارومیه در لیگ ملت ها در رشته والیبال امضا شد

بر اساس تفاهم نامه دیگری شهر اردبیل نیز میزبان هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی به عنوان رئیس، معاون مالی استاندار نایب رئیس، شهردار ارومیه نایب رئیس فرهنگی و گردشگری و مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیر ستاد اجرایی این مسابقات با اهدای احکام جداگانه ای از سوی فدراسیون والیبال معرفی شدند.

ارومیه خرداد ماه سال آینده میزبان هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 دنیا خواهد بود، رقابتهای لیگ ملت های والیبال دنیا سال آینده با حضور 16 تیم قدرتمند در کشورهای مختلف برگزار و ایران نیز یکی از این کشورهای میزبان خواهد بود.

امروز در راستای کم و کیف برگزاری این مسابقات، سرپرست فدراسیون والیبال کشور با استاندار آذربایجان غربی در ارومیه دیدار و تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

این مسابقات در سال آینده از 10 خرداد تا 9 تیر و در طول 6 هفته ایتدا در کشور چین، هفته دوم در ژاپن، هفته سوم و چهارم در ایران و در شهرهای ارومیه و اردبیل، هفته پنجم در بلغارستان و هفته ششم در آمریکا برگزار خواهد شد.

در این مسابقات تیمهای چین، ایران، آلمان، ایتالیا، ژاپن، آرژانتین، برزیل، کانادا، لهستان، روسیه، فرانسه، پرتغال، اسپانیا، بلغارستان، صربستان و آمریکا حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات با تیمهای کشور کانادا، روسیه و لهستان هم گروه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14386

به "تفاهم نامه میزبانی ارومیه در لیگ ملت ها در رشته والیبال امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه میزبانی ارومیه در لیگ ملت ها در رشته والیبال امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید