تلاش های بی فایده باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای آپشن در میان است!

به گزارش بلاگ پو، علاوه بر بی پولی، موضوع دیگری هم باعث شده بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از تمدید قرارداد خودداری کرده و این موضوع را به زمانی دیگر موکول کنند.

تلاش های بی فایده باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای آپشن در میان است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته و در چندین مرحله به صورت مکتوب و شفاهی از چند بازیکن این تیم که در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد درخواست کرده برای تمدید قرارداد و مذاکره به باشگاه بروند. موضوعی که مدیران باشگاه هم در صحبت های خود بارها به آن اشاره کرده اند اما با این وجود تا به امروز هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد به باشگاه نرفته اند. اتفاقی که با نزدیک شدن به پایان فصل و پیشنهادات تیم های دیگر به بازیکنان پرسپولیس باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

همانطور که پیش از این در خبری اشاره کرده بودیم (لینک خبر)، مهم ترین دلیل عدم حضور بازیکنان پای میز مذاکره، مسائل مالی و بحث عدم پرداخت مطالبات فصل جاری آنها است. موضوعی که باعث مصاحبه تند بازیکنان و کادرفنی این تیم علیه باشگاه پس از دیدار با گل گهر هم شد.

در این شرایط علاوه بر مطالبات عقب افتاده بازیکنان، شنیده می شود موضوع دیگری که باعث تأخیر در تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس شده، شرایط حساس این تیم در لیگ برتر و جام حذفی است. برخی بازیکنان پرسپولیس ابتدا در پی معین شدن شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی هستند تا در صورت قهرمانی در این مسابقات، آپشن های خود را هم از باشگاه دریافت و سپس اقدام به تمدید قرارداد کنند. موضوعی که به نظر می رسد تا یک ماه آینده تکلیف آن معین خواهد شد و سپس بازیکنان برای فصل آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی شیری و وحید امیری شش بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس تمام می شود و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکنان است. هر چند در این بین شنیده می شود انتقال کنعانی زادگان به الاهلی قطر نهایی شده و این بازیکن را باید نخستین جدا شده پرسپولیس در پایان فصل دانست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51324

به "تلاش های بی فایده باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای آپشن در میان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش های بی فایده باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای آپشن در میان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید