تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان

به گزارش بلاگ پو، رئیس اتحادیه قنادان،بستنی و آبمیوه فروشان زنجان گفت: افزایش قیمت شکر، قنادان را با مشکل روبرو کرده است.

تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان

رسول محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا قیمت مواد اولیه به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته و علاوه بر این مشکل، در حال حاضر قنادان با مشکل دیگری روبرو شده اند که آن هم مربوط به تهیه آرد و شکر است که البته قیمت این دو کالا نیز به شدت افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر بین 5700 تومان تا 6000 تومان رسیده و علاوه بر افزایش قیمت، نایاب نیز شده است که این مهم در رابطه با آرد و روغن مایع که سه اصل اساسی در پخت شیرینی است، صادق است.

وی افزود: در حال حاضر 122 قناد و 1200 کارگر در صنف قنادان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان فعالیت می کنند و از آنجایی که کارگران قنادی اکثرا جوان هستند، این بیکاری قطعا باعث بروز آسیب هایی می شود.

محمدی شرح داد: همین مسائل دست به دست هم داده و در نهایت به ضرر قنادان منتهی شده است و در برهه ای از زمان که اوج فروش قنادان است، قیمت جدید به قنادان داده نشده، مواد اولیه گران تر شده و این مهم بر آسیب بیشتر قنادان دامن زده است و با شرایط پیش آمده صنف قنادان در حال ورشکستگی هستند.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آب میوه فروشان زنجان، یادآور شد: شهروندان برای اعلام تخلف می توانند با شماره تلفن های 33334040 مجمع امور صنفی، 33336230 اتحادیه قنادان یا 124 سازمان تعزیرات و بازرسی نظارت اصناف تماس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5110

به "تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید