توقیف یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سبأ، شرکت نفت یمن بامداد پنجشنبه بیان نمود که ائتلاف سعودی یک کشتی حامل 23 هزار و 960 تن مازوت را در نزدیکی سواحل این کشور توقیف کرده و اجازه پهلو دریافت در بندر یمن را نداده است.

توقیف یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن

عصام المتوکل سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن در این ارتباط گفت که به رغم انجام مراحل بازرسی و کسب مجوز ورود از سازمان ملل متحد، از ورود کشتی تانگو با محموله مازوت به یمن جلوگیری شده است.

عصام المتوکل در ادامه خاطر نشان کرد که تعداد کشتی های نفتی توقیف شده تا امروز به 6 کشتی رسیده که یکی از این کشتی ها حامل مازوت و پنج مورد دیگر حامل 128035 تن بنزین و گازوئیل بوده اند.

وی همچنین گفت که از ابتدای سال جاری اجازه ورود هیچ کشتی حامل فرآورده های نفتی به بندر الحدیده (غرب یمن) داده نشده جز یک کشتی حامل گازوئیل برای مصرف عمومی که تنها یک سوم نیاز فعلی کشور را تأمین می کرد.

سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن در خاتمه ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا و همچنین سازمان ملل را در قبال تبعات ناشی از تداوم این اقدام خودسرانه مسئول دانست؛ اقدامی که تنها بر درد و رنج مردم یمن می افزاید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47670

به "توقیف یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید