تیم قلعه نویی چگونه به لیگ برمی شود؟

به گزارش بلاگ پو، سپاهان شاید بیشترین لطمه را از تعلیق بازی هایش ببیند. این تیم درشرایطی مقابل تراکتور قرار می گیرد که 15 روز بدون بازی بوده.

تیم قلعه نویی چگونه به لیگ برمی شود؟

دو هفته معاف از بازی تقدیم به سپاهان!

سپاهان درهفته هجدهم با پیکان بازی کرد که توانست این تیم را شکست دهد. بردی که برای تثبیت صندلی این تیم درصدرجدول بسیارمهم بود. طبق برنامه تیم امیرقلعه نویی باید درهفته نوزدهم مقابل ذوب آهن قرارمی گرفت اما به دلیل حضورذوبی ها دررقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا این بازی لغو شد. به این ترتیب این تیم باید منتظر هفته بیستم باشد. دیداری که درتاریخ دهم اسفند ماه مقابل تراکتورسازی برگزارمی گردد. صرفنظرازاهمیت این بازی و دشواری هایی که تقابل با یکی ازپرمهره ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران برای سپاهان به همراه دارد، دوری 15روزه سپاهان ازبازی های لیگ برتر ممکن است این تیم را به لحاظ فنی با مشکلاتی روبرو کند. سپاهانی ها درنیم فصل اول نیز به سبب تعطیلی لیگ با مشکلاتی روبرو شدند واین باربه دلیل درگیری حریف شان با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناچاربه دوری ازرقابت های لیگ برترشده اند. البته بعضی مربیان ازاین تعطیلات نهایت بهره را برای کاهش کاستی های تیم ها خود می برند اما معمولا تیم هایی ازتعطیلی بازی های خود سود می برند که وضعیتی بحرانی داشته باشند نه سپاهان آماده ای که با برگزاری بازی های متعدد آماده ترمی شد. به هرحال وضعیت به وجود آمده باب میل سرمربی سپاهان هم نیست اما قلعه نویی ترجیح می دهد دراین باره حرفی به زبان نیاورد تا فضای تیمش برهم نریزد وحاشیه ای برای این باشگاه ایجاد نگردد.

2-1

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4867

به "تیم قلعه نویی چگونه به لیگ برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم قلعه نویی چگونه به لیگ برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید