ثبت نام 1931 طرح فناورانه در رینوتکس هفتم، تمدید مهلت ثبت نام تا 5 آبان

به گزارش بلاگ پو، معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از تمدید مهلت ثبت نام در این نمایشگاه تا پنج آبان اطلاع داد و گفت: تاکنون 1931 طرح، ایده و محصول فناورانه برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام شده است که نسبت به کل طرح های ثبت نام شده دوره قبل، 20 درصد افزایش داشته است.

ثبت نام 1931 طرح فناورانه در رینوتکس هفتم، تمدید مهلت ثبت نام تا 5 آبان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از استانداری، علی جهانگیری با اشاره به استقبال کم نظیر فناوران، مبتکران و شرکت های دانش بنیان استان و کشور از این نمایشگاه، گفت: از مجموع طرح های ثبت نام شده در این دوره از نمایشگاه، 1597 طرح مربوط به استان آذربایجان شرقی است و استان های اصفهان، تهران به ترتیب با 62 و 52 طرح بیشترین آمار ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 18 زون تخصصی برگزار می گردد، گفت: بیشترین طرح ها در زون های الکترونیک، آب و ارتباطات به ترتیب با 326، 162 و 111 طرح ثبت نام نموده اند.

جهانگیری اضافه نمود: طرح های ثبت نام شده در این دوره از نمایشگاه، شامل 952 ایده فناورانه، 881 طرح توسعه و تجاری سازی و 98 محصول دانش بنیان است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری 15 رویداد جنبی همزمان با این نمایشگاه اطلاع داد و گفت: بخش ویژه نیازهای فناورانه و محصولات ساخت داخل، زون تخصصی فناوری های معدن و سومین دوره میز صنعت خودرو از جمله بخش های جدید این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته است.

وی با اشاره به مشارکت فعال دستگاه های ملی نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و خانه معدن ایران در این دوره از نمایشگاه، گفت: پنل های تخصصی در حوزه های مختلف فناوری با همکاری این دستگاه ها برگزار می گردد.

جهانگیری با بیان اینکه فناوران، مبتکران و شرکت های دانش بنیان تا 5 آبان برای ثبت نام در این نمایشگاه مهلت دارند، اضافه نمود: رینوتکس هفتم از 13 تا 17 آبان در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برپا می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14233

به "ثبت نام 1931 طرح فناورانه در رینوتکس هفتم، تمدید مهلت ثبت نام تا 5 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 1931 طرح فناورانه در رینوتکس هفتم، تمدید مهلت ثبت نام تا 5 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید