جدال همسایه&zwnjها در میانه جدول

به گزارش بلاگ پو، هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با انجام 4 بازی دیگر ادامه می یابد.

جدال همسایه&zwnjها در میانه جدول

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه تحت تاثیر لغو بازی پرسپولیس با انجام 4 بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

فولاد - سایپا ساعت 15، استادیوم شهدای فولاد

مصاف شاگردان جواد نکونام و ابراهیم صادقی، مصاف دو تیم میانه جدول رقابت های لیگ برتر است. سایپا و فولاد تا اینجای کار شرایطی تقریبا برابری را تجربه نموده اند. فولاد با کسب 7 امتیاز و با تفاضل گل یک، در رده هشتم جدول واقع شده است و سایپا هم با همین شرایط در رده نهم قرار گرفته است و تنها وجه رجحان تیم فولاد، گل زده بیشتر شاگردان جواد نکونام است. با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، پیروزی هر یک از دو تیم می تواند شرایط خوبی برای تیم های هم امتیاز در لیگ ایجاد کند. همانطور که سپاهان با پیروزی مقابل نساجی، توانست خود را به بالای جدول برساند، سایپا و فولاد هم این فرصت را دارند را با کسب سه امتیاز این بازی شرایط جدیدی را برای خود رقم بزنند.

صنعت نفت آبادان - گل گهر سیرجان ساعت 15، استادیوم تختی آبادان

صنعت نفت با یک شرایط متفاوت به استقبال هفته ششم می رود. شاگردان سیروس پورموسوی که هفته گذشته استقلال را در استادیوم آزادی متوقف کردند و حتی شانس پیروزی هم مقابل آبی پوشان پایتخت داشتند، این بار باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر بفرایند. گل گهر سیرجان با وجود شکست مقابل پیکان در هفته پنجم، همچنان صدرنشین لیگ برتر است و برای حفظ این صندلی باید صنعت نفت آبادان را در خانه حریف شکست دهد. زرد پوشان آبادانی با شکست شاگردان امیر قلعه نویی این فرصت را دارند که بر صدر جدول لیگ تکیه بزنند.

پیکان - آلومینیوم اراک ساعت 15، استادیوم شهر قدس

این بازی می تواند یک صدرنشین جدیدی را در جدول لیگ معرفی کند. شاگردان مهدی تارتار تا اینجای کار عملکرد خوبی داشتند و عملکرد خوب این تیم باعث شده حتی درباره سهمیه دریافت تیم پیکان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت گردد. پیکانی ها تا اینجای کار 8 امتیاز کسب نموده اند و در رده چهارم رقابت های لیگ برتر قرار دارند. در مقابل تیم آلومینیوم اراک شرایط متفاوتی را به نسبت پیکان تجربه نموده است و با 5 امتیاز، سیزدهم جدول لیگ هستند. به گفته رسول خطیبی، تیم آلومینیوم روز به روز شرایط بهتری و هماهنگی بهتری به دست آورده است و باید دید جدال تفکرات تفکرات خطیبی و تارتار چه نتیجه ای در بر خواهد داشت و آیا تیم پیکان با پیروزی بر آلومینیوم اراک، می تواند طعم صدرنشینی را بچشد یا خیر.

مس رفسنجان - نفت مسجد سلیمان ساعت 15، رزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان

قعرنشین لیگ برتر این بار باید به مصاف شاگردان مجتبی پورحسینی برود. تیم مس رفسنجان با ورودش به لیگ برتر و پس از گذشت 5 هفته، شرایط خوبی را تجربه نمی کند و با کسب 2 امتیاز، 2 تساوی و 3 باخت، در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارند. از طرفی دیگر بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به نوعی توانستند بعد از 4 هفته ناکامی، اولین برد را به دست بیاورند و مقابل سپاهان سه بر یک پیروز شوند و خود را به رده یازدهم جدول برسانند. نفت مسجد سلیمان با روحیه بیشتری به دنبال ادامه فرایند موفقیت آمیز خود است و شاگردان محمد ربیعی نیز به دنبال شکستن طلسم ناکامی های خود هستند و باید دید با توجه به شرایط دو تیم، این بازی چه نتیجه به دنبال خواهد داشت.

پرسپولیس - ذوب آهن ساعت 16:15، استادیوم آزادی (لغو شد.)

در حالی که قرار بود شاگردان یحیی گل محمدی پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک بازی در لیگ برتر داشته باشند، بدلیل تعداد بالای کرونایی های تیم ذوب آهن، این بازی لغو شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39333

به "جدال همسایه&zwnjها در میانه جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال همسایه&zwnjها در میانه جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید