جمال بلماضی: پرسپولیس قلب الدحیل را شکست

به گزارش بلاگ پو، قلب های شکسته باقی ماندند اما در فوتبال باید نگاه مثبتی به آینده داشته باشید.

جمال بلماضی: پرسپولیس قلب الدحیل را شکست

سرمربی تیم ملی الجزایر که تا همین چند ماه پیش سرمربیگری الدحیل را به عهده داشت، در تازه ترین مصاحبه اش حذف تیم های قطری توسط پرسپولیس پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان را دردناک توصیف کرد.

جمال بلماضی که برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی الجزایر با قطر در دوحه به سر می برد، در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الوطن درباره احساسش پس از حذف تیم های السد و الدحیل به دست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفته: احساس دردناکی داشتم و روزهای بسیار غم انگیزی بود. اگر بخواهم درباره الدحیل به عنوان تیم پیشین خود صحبت کنم، باید بگویم ما همه کار کردیم تا این تیم بدون شکست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گردد. امیدواری بزرگی داشتیم اما با احترام به تیم کاشیما که قهرمان شد، باید بگویم الدحیل از توانمندی زیادی برای صعود به فینال بهره مند بود.

سرمربی پیشین الدحیل صحبت هایش را با اشاره به شکست سه گله این تیم در تهران ادامه داده: الدحیل در دیدار با پرسپولیس برتر بود و ثابت کرد می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پیشروی کند. هر چند حذف این تیم دردناک بود و افسوس زیادی را باقی گذاشت. همچنین الدحیل دو بازی با تیم العین امارات را با پیروزی پشت سر گذاشت که مدتی قبل در جام باشگاه های دنیا بازی کرد. به هر حال قلب های شکسته باقی ماندند اما در فوتبال باید نگاه مثبتی به آینده داشته باشید.

2 - 220

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3695

به "جمال بلماضی: پرسپولیس قلب الدحیل را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمال بلماضی: پرسپولیس قلب الدحیل را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید