جودو گرندپری تاشکند، حذف محمودی و صدیقی در گام نخست

به گزارش بلاگ پو، در روز نخست دهمین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2018 دو نماینده کشورمان با شکست در دور نخست از دور مسابقات کنار رفتند.

جودو گرندپری تاشکند، حذف محمودی و صدیقی در گام نخست

به گزارش خبرنگاران، دهمین مرحله مسابقات جودو گرندپری در سال 2018 از صبح امروز(جمعه- 18 آبان ماه) به مدت سه روز در شهر تاشکند کشور ازبکستان با حضور 383 جودوکار از 48 کشور جهان شروع شد.

در وزن 60- کیلوگرم، ابوالفضل محمودی نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در مرحله بعد به مصاف دیوربک عروضبایف نفر 24 رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016، قهرمان بازی های آسیایی 2018 اندونزی و دارنده برنز 2017 جهان از ازبکستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 66- کیلوگرم محمدرضا صدیقی در گام نخست به مصاف نجات شیخ علیزاده نفر 28 رنکینگ جهان از آذربایجان رفت و با شکست از دور مسابقات حذف شد.

فردا (شنبه) در روز دوم این رقابت ها، مهدی فتحی پور در وزن 81- کیلوگرم در نخستین مبارزه به مصافباشموف جودوکار ترکمنستان می رود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2708

به "جودو گرندپری تاشکند، حذف محمودی و صدیقی در گام نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو گرندپری تاشکند، حذف محمودی و صدیقی در گام نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید