خادم: حضور هیچ فردی نمی تواند منتی سر کشتی باشد

به گزارش بلاگ پو، حضور امیر رضا خادم در عرصه انتخابات یکبار دیگر جنجال به پا کرد. این بار شایعه دیدار بعضی از روسای هیات ها با او و درخواست برای حضورش در انتخابات بعد از سمینار روسای هیات ها جنجال به پا کرد.

خادم: حضور هیچ فردی نمی تواند منتی سر کشتی باشد

امیر رضا خادم به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره او به راه افتاده بود، واکنش نشان داد. معاون پارلمانی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش که این روزها شایعه شده میخواهد وارد عرصه انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گردد، حالا به شایعات مطرح شده درباره خودش پاسخ می دهد.

امیر رضا خادم ابتدا با اشاره به نشست اخیر هیات های کشتی اشاره نمود و دیداری که قرار بود او با تعدادی از روسای هیات ها داشته باشد اما این دیدار ناگهان کنسل شد: آن طور که من متوجه شدم بله مثل اینکه چنین تصمیمی بوده اما حقیقت این است که هرچند این دوستان بسیار لطف دارند و قطعا از سر خیرخواهی قصد دیدار را داشته اند، اما به نظر من هم هر فردی تمایل به حضور در انتخابات را دارد باید خودش پیشگام گردد و شان مجمع را هم حفظ کند؛ از نظر بنده حضور هیچ فردی نمی تواند منتی سر کشتی باشد.

او با اشاره به حضور خودش در انتخابات هم ادامه داد: به خصوص امثال من که عمری است اگر اعتبار و آبرویی داریم مرحمتی کشتی است و باید با افتخار و بدون ایجاد هرگونه حاشیه ای صادقانه خدمت کنیم. شخصاً هم فکر می کنم چه در زمانی که در کسوت نماینده مردم در مجلس بودم و چه در 5 سالی که به عنوان معاون وزارت ورزش در حال خدمت هستم، بدون هرگونه جنجال و در بوق و کرنا کردن خدماتم، حداکثر توان خود را برای گگرددن گره ای هر چند کوچک از ورزش کشور و به خصوص کشتی به کار برده ام که حداقل آن هم همین افزایش بودجه 250 درصدی ورزش کشور در طول این دوره بوده و همچنین بهره گیری از بسیاری از نیروهای توانمند کشتی کشور در سطح مدیریت های وزارت ورزش و ادارات کل استانهاست. فکر می کنم بهترین شاهد آن هم می توانند دست اندرکاران ورزش اول کشور باشند.

معاون پارلمانی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه سفرهای استانی شایعاتی را به وجود آورده مبنی بر اینکه شما با قصد تبلیغات به استان ها می روید، گفت: نمی دانم چه پاسخی باید بدم! به هرحال من معاون مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت هستم؛ طبیعتا وظیفه ذاتی ام سرکشی به استان هاست جالب است که اتفاقا مباحثی هم که در مورد سفرهای من طرح شده عمدتا مربوط به دهه فجر است که تصمیم شورای معاونین وزارت و شخص وزیر بوده که همه معاونین به سفرهای استانی برای افتتاحیه ها و... بروند و اتفاقا من کمتر از همه رفتم چون درگیر بودجه سال 98 در مجلس بودم!

ص5

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4743

به "خادم: حضور هیچ فردی نمی تواند منتی سر کشتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خادم: حضور هیچ فردی نمی تواند منتی سر کشتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید