خبرنگاران تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شد

به گزارش بلاگ پو، گرگان - خبرنگاران - تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سومین پیروزی مقابل تیم مهرام تهران، برای اولین بار در تاریخ 60 ساله بسکتبال این شهر، قهرمان لیگ برتر شد.

خبرنگاران تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شد

در این مسابقه که شامگاه شنبه در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، تیم شهرداری گرگان پیروز شد با نتیجه 110 بر 103 حریف را با شکست روبرو کند.

شاگردان مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان در کوارتر اول با نتیجه 19 بر 20 مغلوب تیم شاگردان علی آرزومندی سرمربی مهرام تهران شدند، اما در کوارتر دوم با حساب 35 بر 27 به پیروزی رسیدند و در مجموع با رجحان 54 بر 47 به رختکن رفتند.

بازیکنان تیم شهرداری در کوارتر سوم با حساب 21 بر 33 همچون کوارتر اول مغلوب بازیکنان تیم مهرام شدند، در کوارتر چهارم با نتیجه 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در مجموع نیمه دوم با حساب 42 بر 49 مغلوب شدند.

تیم شهرداری تایم اضافی اول با حساب 16 بر 7 پیروز شدند.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه با ترکیب اولیه نوید رضایی فر، پری پتی، محمد جمشیدی، مایک مازیار رستم پور و آلاده آمینود در برابر پنج بازیکن اولیه تیم مهرام در این ملاقات با ترکیب حامد حسین زاده، مهدی کامرانی، محمدصمد نیکخواه بهرامی، مالیک ترل ترنت و دووان سامرس قرار گرفتند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی فینال لیگ برتر با نتیجه 84 بر 72 به پیروزی رسید، مسابقه دوم را با نتیجه 78 بر 101 به حریف واگذار کرد و در مسابقه سوم با نتیجه 88 بر 66 توانست در برابر تیم مهرام به رجحان دست یابد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در فصل 1400 - 1399 به دلیل شیوع کرونا از ابتدا (دور مقدماتی گروهی) به صورت متمرکز با حضور 16 تیم در 2 گروه هشت تیمی برگزار گردید.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در فصل 1398 - 1397 با راهنمایی حمیدرضا کلاسنگیانی (مربی بومی) به مقام نایب قهرمانی رسیده بود، در فصل گذشته (1399 - 1398) با راهنمایی مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران) با ارائه مسابقات خوب صدرنشین دور مقدماتی شد، اما فدراسیون به دلیل شیوع کرونا رقابت ها را ناتمام رها و از اعلام تیم قهرمان خودداری نمود.

شاگردان مهران شاهین طبع در فصل (1400 - 1399)، با انجام 21 مسابقه در مسابقات مقدماتی، پلی آف اول و دوم (همگی به صورت رفت و برگشت) و سه بازی نیمه نهایی بدون باخت راهی ملاقات نهایی و فینال شد و با کسب مجموع 24 پیروزی و تنها یک شکست به مقام قهرمانی دست یافتند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47593

به "خبرنگاران تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید