خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می نماید

به گزارش بلاگ پو، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه گفت براساس توافق صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام، این ستاد تا خاتمه سال جاری 10 هزار شغل در استان ایجاد خواهد نمود.

خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می نماید

هوشنگ بازوند روز شنبه در کارگروه اشتغال استان که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهارداشت: بسیاری از بانک ها و ارگان ها هنوز نتوانسته اند 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده را جذب نمایند.

وی تاکید نمود: بانک های مربوطه و دستگاه های اجرایی باید تمام کوشش خود را به کار گیرند تا تسهیلات مربوط به اشتغالزایی مناطق زلزله زده کاملاً جذب گردد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به خسارت های شیوع بیماری کرونا به بخش مالی گفت: باید خود را برای دوران پسا کرونا آماده کنیم تا بخشی از خسارت های این بیماری رفع گردد.

بازوند تحقق شعار جهش فراوری را یکی از راه های جبران خسارت بیماری کرونا دانست و گفت: برنامه ها و اسناد خوبی برای ایجاد جهش فراوری و جبران خسارت های کرونا در کرمانشاه تهیه شده است که به زودی اجرایی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و 300 نفر به واسطه شیوع بیماری کرونا مشمول دریافت بیمه بیکاری شده اند، گفت: تامین اجتماعی هرچه سریعتر به منظور برقراری پرداختی های لازم به این افراد اقدام کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: سال گذشته قراردادی را با ستاد اجرایی فرمان امام به منظور ایجاد 15 هزار شغل در مناطق محروم استان امضا کردیم که فرایند ایجاد آنها از ابتدای سال جاری آغار شده است.

بازوند اضافه نمود: براساس مذاکرات اجرا شده ستاد اجرایی فرمان امام با یاری بنیاد برکت 10 هزار شغل از تعهد خود را خاتمه سال جاری در مناطق حاشیه ای و روستاهای کم جمعیت اجرا خواهد نمود.

به گفته بازوند، این مشاغل با پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی کم بهره به منظور ایجاد کارگاه های کوچک مالی ایجاد می شوند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد فراوریی با بیش از 30 هزار نفر اشتغالزایی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25485

به "خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید