خبرنگاران صالحی امیری: کشتی، والیبال و بسکتبال سه رشته طلایی ایران هستند

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته ملی المپیک از کشتی بسکتبال و والیبال به عنوان سه رشته طلایی یاد و گفت : بسکتبال و والیبال بزودی از فوتبال هم عبور خواهند کرد.

خبرنگاران صالحی امیری: کشتی، والیبال و بسکتبال سه رشته طلایی ایران هستند

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری امروز (شنبه) در سومین بازدید خود از فدراسیون بسکتبال اضافه نمود: در بسکتبال افراد صاحب صلاحیت در مسند قرار دارند که این سرمایه بزرگی برای این رشته ورزشی است.

وی گفت: این فدراسیون در جذب افراد توانمند، خوب عمل نموده است. کشتی، والیبال و بسکتبال سه فدراسیون طلایی هستند و پیش بینی می کنم بزودی والیبال و بسکتبال حتی از فوتبال هم عبور می نمایند و به آینده بسکتبال خوشبین هستم.

رییس کمیته ملی المپیک اضافه نمود: هر چه اعزام ورزشکاران زن به رویدادها بیشتر باشد تصویری بهتری از ایران در دنیا به تصویر کشیده می گردد. بسکتبال روزهای زیباتری را در پیش دارد.

همچنین نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران به بازی های المپیک گفت: بسکتبال جزو 12 تیم برتر رشته های تیمی 206 کشور است و لیگ سال جاری با توجه به کرونا رونق گرفته است.

وی ادامه داد: شانس حضور زنان بسکتبال سه نفره برای شرکت در المپیک توکیو مطلوب است و امیدواریم نخستین حضور زنان بسکتبال را در المپیک ببینیم.

جوان گرایی در تیم بزرگسالان، توسعه زیر ساخت در بسکتبال، تجلیل از 12 بازیکن زن بسکتبال، مسایل بودجه و دیگر موارد از مسایل مطرح شده مدیران فدراسیون در بازدید رییس کمیته المپیک از فدراسیون بسکتبال بود.

صالحی امیری در ادامه از فدراسیون ووشو و اردوی تیم ملی سه گانه بازدید می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42812

به "خبرنگاران صالحی امیری: کشتی، والیبال و بسکتبال سه رشته طلایی ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صالحی امیری: کشتی، والیبال و بسکتبال سه رشته طلایی ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید