خبرنگاران علی نژاد: نساجی مانع گردد، استقلال سراغ گزینه دیگری می رود

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر در جهت سرمربیگری محمود فکری در استقلال باشگاه نساجی مانع ایجاد کند، آبی ها به سراغ گزینه دیگری خواهند رفت.

خبرنگاران علی نژاد: نساجی مانع گردد، استقلال سراغ گزینه دیگری می رود

به گزارش خبرنگاران مهدی علی نژاد که در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا نموده بود در مورد دلایل حضورش در این باشگاه گفت: به باشگاه آمدم تا نشست محبت آمیز ای را با مسوولان باشگاه داشته باشم. آمدم تا امورات باشگاه را مرور نموده باشیم و اصلا نفرات هیات مدیره حضور نداشتند.

وی در مورد فرایند انتخاب سرمربی این تیم اضافه کرد: در مورد تصمیمات باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل آن تصمیم گیرنده هستند و هر تصمیمی که درون خانواده آنها گرفته گردد مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: عمده مسائل استقلال اقتصادی است اما به دنبال پیدا کردن راه چاره خوبی هستیم تا این مسائل حل گردد.

علی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان وزارت ورزش و جوانان روی عدم جذب بازیکن و مربی خارجی تاکید دارد یا خیر گفت: اگر استقلال قرار است مربی خارجی بگیرد، آن قانون همچنان پا برجاست و محمود فکری هم مربی داخلی است.

وی در مورد اولیت های باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده بوده و بهتر است خود آنها این مسائل را شرح دهند.

علی نژاد گفت: در روزهای آینده هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس باید برای کسب مجوز حرفه ای اقدامات لازم را انجام دهند. فکر می کنم امروز مسوولان پرسپولیس با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت هایی را انجام دادند. امیدوارم که هر دو باشگاه برای عبور از این جهت به مشکل نخورند.

وی در مورد سرمربی استقلال هم گفت: در این مورد اطلاعات دقیقی ندارم و هیات مدیره باشگاه باید در این مورد به جمع بندی برسند اما یکی از گزینه ها محمود فکری است.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد نحوه انتخاب کمیته فنی باشگاه گفت: قرار است پیشکسوتان 20 نفر را به سرپرست جدید باشگاه معرفی نمایند تا کمیته فنی از این افراد تشکیل گردد اما چیزی که مشخص است این است که باید تکلیف سرمربی تیم هم تا فردا مشخص گردد. یکسری موانع وجود دارد که باید رفع گردد.

علی نژاد در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال باید پولی بابت رضایتنامه محمود فکری پرداخت کند و اینکه باشگاه نساجی مبلغ 7 میلیارد تومان درخواست نموده است گفت: بعید می دانم استقلال چنین پولی را بخواهد بدهد اما اگر کار به ایجاد مانع برسد باشگاه شاید سراغ گزینه دیگری برود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا جواد نکونام هم گزینه باشگاه است یا خیر گفت: تا فردا همه چیز مشخص می گردد و باید صبر کنیم ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی گفت: تنها کاری که ما انجام می دهیم این است که نفرات مجمع را مشخص می کنیم و سایر تصمیمات در هیات مدیره باشگاه گرفته می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34984

به "خبرنگاران علی نژاد: نساجی مانع گردد، استقلال سراغ گزینه دیگری می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: نساجی مانع گردد، استقلال سراغ گزینه دیگری می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید