خبرنگاران مطهری: نمی دانم مددی در استقلال چه کار می کند؟

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من نمی دانم احمد مددی در استقلال چه کار می کند؟ برخلاف اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ما بازیکنان تا به امروز 30 درصد از قراردادهایمان را دریافت نکرده ایم و این موضوع حقیقت ندارد.

خبرنگاران مطهری: نمی دانم مددی در استقلال چه کار می کند؟

به گزارش خبرنگاران،ارسلان مطهری پس از خاتمه بازی استقلال و نساجی مازندران گفت: نساجی مازندران خیلی بسته بازی می کرد و این موضع کار ما را برای گل زدن سخت کرده بود اما در نهایت به گل رسیدیم و با برد زمین مسابقه را ترک کردیم.

بازیکن استقلال گفت: من نمی دانم احمد مددی در استقلال چه کار می کند؟ دیروز وقتی به هتل رفتیم به ما گفتند به دلیل هزینه غذا فقط می توانیم یک نوع غذا به شما بدهیم. غذاها را پرسی کرده و به ما دادند!

مطهری شرح داد: انتظار داریم وقتی تیم برنده می شود مدیرعامل یک باشگاه بزرگ به نام استقلال به رختکن بیاید و به بچه ها خسته نباشید بگوید.

بازیکن استقلال تاکید کرد: مسئله ای برای جریمه شدن ندارم و مسائل استقلال را بیان کردم، ما دوست داشتیم این مسائل درون خانواده حل شود اما مثل اینکه برخی به این کار علاقه ای ندارند.

وی گفت: اگر می خواهید به تیم کمک کنید الان وقت آن است، وقتی که استقلال در صدر جدول است، وقتی که کار از کار گذشت کمک کردن چه فایده ای دارد؟!

مهاجم آبی پوشان افزود: برخلاف ادعای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ما بازیکنان تا به امروز 30 درصد از قراردادهایمان را دریافت نکرده ایم و این موضوع حقیقت ندارد.

مطهری در خاتمه گفت: این شرایط استقلال افتضاح بوده و زیبا نیست و باید مدیران باشگاه فکر اساسی به حال این تیم کنند تا بدتر از این نشود.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی پیروز شد نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42834

به "خبرنگاران مطهری: نمی دانم مددی در استقلال چه کار می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطهری: نمی دانم مددی در استقلال چه کار می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید