خبرنگاران نظارت بر نانوایی های شهرستان بن تشدید می گردد

به گزارش بلاگ پو، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار بن از تشدید نظارت، بازرسی های مستمر و گشت های مشترک بر نانوایی های این شهرستان اطلاع داد و گفت: تمامی نانوایی ها و واحدهای صنفی شهرستان موظفند پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

خبرنگاران نظارت بر نانوایی های شهرستان بن تشدید می گردد

کیانوش نادری روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان بن تاکید نمود: این اقدام به منظور افزایش کیفیت نان فراوریی در شهرستان بن و با هدف کوشش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام خواهد شد.

وی به فعالیت 34 نانوایی در شهرستان بن اشاره و توضیح داد: ارتقای پخت نان و جلوگیری از مواد افزودنی در فراوری نان مورد توجه مسوولان مرتبط باشد.

وی قدردانی از نانوایانی که به کیفیت نان فراوریی اهمیت می دهند را ضروری دانست و یادآور شد: کوشش برای جذب سهمیه جدید آرد و اختصاص آن به افراد متقاضی واجدشرایط در دستور کار قرار گیرد.

نادری گفت: تمامی کالاهای اساسی مورد احتیاج برای ماه های محرم و صفر در بازار شهرستان بن پیش بینی شده است و مسئله ای در این راستا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید 19 شده، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

شهرستان بن در 28 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32017

به "خبرنگاران نظارت بر نانوایی های شهرستان بن تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بر نانوایی های شهرستان بن تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید