خبرنگاران کاهش 7.7 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در سال 98

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کاهش 7.7 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در سال 1398 نسبت به مدت مشابه سال 1397 در سطح کشور خبر داد.

خبرنگاران کاهش 7.7 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در سال 98

حامد سجادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران با اعلام این آمار اضافه کرد: در سال 1398 توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر 21 هزار و 357 مورد ماموریت امداد و نجات ترافیکی در سطح کشور انجام شد که منجر به انتقال 15 هزار و 614 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی چهار هزار و 449 نفر از مصدومین حوادث ترفیکی شد.

وی توضیح داد: بیشترین ماموریت امداد و نجات ترافیکی به ترتیب در استان های مازندران با یکهزار و 632 مورد (7.5 درصد از کل ماموریت های ترافیکی)، گلستان با یکهزار و 548 مورد(7 درصد از کل ماموریت های ترافیکی)، اصفهان با یکهزار و 486 مورد(6.8 درصد از کل ماموریت های ترافیکی) و آذربایجان غربی با یکهزار و 167 مورد (5.4 درصد از کل ماموریت های ترافیکی) بوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: دسترسی و دستیابی، تثبیت و رهاسازی (نجات فنی)، ارایه کمک ها و خدمات اولیه پزشکی و مراقبت های پیش بیمارستانی و انتقال افراد آسیب دیده از حوادث رانندگی و ترافیکی به مراکز درمانی و بیمارستانی از وظایف گروه های گروه های امداد و نجات بین شهری(تصادفات خودرویی، سوانح ریلی و هوایی) است.

سجادی از عموم مردم به خواست تا در صورت قرار دریافت در شرایط های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای، جوی و اقلیمی و کوهستانی با شماره اضطراری ملی 112 تماس بگیرند.

این مقام مسئول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تلفن گویای ندای امداد با شماره 112 در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24027

به "خبرنگاران کاهش 7.7 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 7.7 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید