خبرنگاران گل&zwnjمحمدی: پس از فینال آسیا حرف&zwnjهای زیادی برای گفتن داریم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترجیح میدم قبل از فینال آسیا در خصوص شرایط بشاررسن صحبت نکنم اما پس از این ملاقات حرف های زیادی برای گفتن دارم.

خبرنگاران گل&zwnjمحمدی: پس از فینال آسیا حرف&zwnjهای زیادی برای گفتن داریم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با اشاره به این ملاقات گفت: در ملاقات پیش رو مانند همه مسابقات قبلی برای سه امتیاز به زمین می رویم. شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتن و از نظر روحی و روانی هم آماده انجام این ملاقات هستند. ما مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال زیبایی ارائه می دهد و از حضور بازیکنان تکنیکی خوبی بهره مند است. امیدوارم بازی جذابی را ببینیم و فردا بتوانیم از موقعیت های ما به خوبی استفاده کنیم و در بخش حمله قوی باشیم.

وی اضافه نمود: در هفته گذشته براساس نقاط قوت خود ما نقاط ضعف حریف تمریناتمان را انجام دادیم و امیدوارم که در نهایت بازی خوبی را ببینیم.

گل محمدی در مورد نگرانی اش از اعضای کرونایی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه فینال آسیا توضیح داد: ایفمارک از حریف تست گرفته و فکر می کنم که نگرانی بابت این موضوع وجود نداشته باشد. از ایفمارک تشکر می کنم که این تست را گرفته تا بازی بدون مسئله ای رفع گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض ذوبی ها به داوری در هفته های اخیر گفت: این ذات فوتبال است که بعضی اوقات تیمی از داوری در طول فصل نفع ببرد یا ضربه بخورد. فکر نمی کنم این مسائل روی عملکرد داور تاثیر بگذارد. داور باید آمادگی بدنی خوب و تمرکز روی صحنه ها داشته باشد.

گل محمدی در در مورد همکاری ها با پرسپولیس در آستانه فینال توضیح داد: بیشترین کوشش ها از سمت باشگاه خودمان بود. از هیچ باشگاه و یا تیم دیگری توقع یاری نداریم. همانطور که نساجی لینکار را نکرد. گلایه ای از این تیم نداریم. پس از راهیابی مان به فینال آسیا مسائلی پیش آمد و هر کس جای بازیکنان ما بود مسائل بزرگتری برمی خورد اما همه ایستادیم مقابل این سختی ها و تحمل کردیم و از پس آن ها بر آمدیم. ما توانستیم تیم را به ثبات برسانیم. از هر نظر فکر کنید ما تحت فشار بودیم از نظر مدیریت باشگاه و امکانات. خیلی تحت فشار بودیم اما به ثبات رسیدیم.

وی در رابطه با اینکه دوست دارد در فینال آسیا با کدام تیم روبرو گردد، گفت: هر دو تیم خوب بودند و با کوشش زیاد به این مرحله رسیدند. برای ما فرقی نمی نماید کدام تیم باشد چرا که باید با قوی ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میانگین پایین گل های رد و بدل شده در لیگ بیستم گفت: تیم حاضر امکاناتی دچار مسائل شدند. بیشتر زمین ها مشکل دارند و در یکی دو سال اخیر به جای که شرایط بهتر گردد بدتر شد. موضوع بعدی کیفیت توپ ها است. سال گذشته هم از کیفیت توپ ها ناراضی بودند اما سال جاری هم از آنها استفاده شد. باید به کیفیت توپ و زمین توجه کرد چرا که این موضوع در کیفیت بازی ها و کم گل شدن و بی هیجان شدن آنها تاثیر دارد.

وی در مورد برگزاری ملاقاتهای فشرده پس از فینال آسیا گفت: این موضوع کار را سخت می نماید اما باید تحمل کنیم. باید برنامه ریزی امام به نحوی باشد که فشار زیادی روی بازیکنان نیاید.

وی در رابطه با اینکه گفته می گردد بشار رسن پس از ملاقات نهایی لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا خواهد شد، گفت: صحبت در مورد بشار رسن زیاد است و ترجیح می دهم قبل از فینال در مورد این موضوع صحبت نکنم. پس از ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا حرف برای گفتن زیاد است.

گل محمدی در مورد شانس بخشیده شدن عیسی آل کثیر در آستانه ملاقات نهایی گفت: فکر می کنم شانس بخشیده شدن عیسی آل کثیر زیاد نباشد. ما دوست داریم که او بخشیده گردد و ناامید نیستیم اما می دانیم که شانس کمی داریم. اگر او بخشیده گردد از نظر روحی به ما یاری زیادی می نماید.

وی با اشاره به درخشش علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام در لیگ اروپا در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک گفت: از درخشش بیرانوند برابر تاتنهام شادمان شدم. او ستاره زمین بود و بابت درخشش واقعاً شاد شدم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39412

به "خبرنگاران گل&zwnjمحمدی: پس از فینال آسیا حرف&zwnjهای زیادی برای گفتن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل&zwnjمحمدی: پس از فینال آسیا حرف&zwnjهای زیادی برای گفتن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید