داروی ترکیبی ژاپن برای درمان کرونا

به گزارش بلاگ پو، گروهی از پژوهشگران دانشگاه توکیو بر اساس تازه ترین تحقیقات خود داروی جدیدی را که ترکیبی از دو داروی ضد التهاب لوزالمعده و ضد آنفلوانزا است برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا آزمایش کردند.

داروی ترکیبی ژاپن برای درمان کرونا

تلویزیون دولتی ژاپن، این محققان می گویند علائم 10 بیمار از 11 بیمار مبتلا به کووید-19 پس از مصرف ترکیب فوتان داروی ضد التهاب لوزالمعده به همراه آویگان داروی ضد آنفولانزا کمتر شده است.

این گروه در ماه آوریل ، فروردین - اردیبهشت، بر روی 11 بیمار مبتلا به ذات الریه شدید ترکیبی از داروهای فوتان و آویگان را استفاده کردند فوتان معمولا برای ورم حاد لوزالمعده و همچنین بیماری های دیگری استفاده می گردد که موجب لختگی خون در قسمت های مختلف بدن می گردد.

یک بیمار که مردی 75 ساله و تحت دستگاه تنفس مصنوعی بود درگذشت اما نشانه های بهبودی در 10 بیمار دیگر که بین سنین 36 سال تا 71 سال بودند، شروع شد. هفت بیمار که با دستگاه جایگزین عملکرد قلب و ریه (ECMO) یا با دستگاه تنفس مصنوعی تحت درمان بودند یک ماه بعد توانستند خودشان تنفس نمایند.

در آمریکا و اروپا گزارش هایی وجود داشته مبنی بر ایجاد لخته های خونی در بعضی از بیماران مبتلا به کووید-19 که موجب وخیم شدن شرایط آنها می گردد.

برای تایید ایمنی و کارآیی درمان بیماران کووید-19 با داروی فوتان مطالعات بالینی در بیمارستان دانشگاه توکیو و دیگر موسسات پزشکی در ژاپن در دست انجام است.

ویروس کرونا تا کنون در دنیا افزون بر 12 میلیون نفر را مبتلا نموده و باعث فوت 550 هزار نفر هم شده است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30113

به "داروی ترکیبی ژاپن برای درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروی ترکیبی ژاپن برای درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید