دستگیری عرضه کنندگان ایمپلنت های قلابی در تهران

به گزارش بلاگ پو، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو متهم عرضه کننده ایمپلنت دندان قاچاق و قلابی در پایتخت خبر داد.

دستگیری عرضه کنندگان ایمپلنت های قلابی در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سرهنگ علی کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: مأموران کلانتری 148 انقلاب در بررسی های پلیسی متوجه شدند فردی در فروشگاه خود در محدوده مرکزی پایتخت اقدام به فروش ایمپلنت های قاچاق، قلابی و فاقد استاندارد می کند.

او افزود: با اخذ نیابت قضایی و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرد شناسایی و دستگیر شد و تعداد جالب توجهی ایمپلنت های قلابی از مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ کارخانه گفت: متهم سابقه دار نبوده و با همدستی یکی از دوستانش اقدام به خرید کالا کرده و به مردم در قالب فروش لوازم پزشکی این اموال قلابی را عرضه می کرده است.

وی با بیان این که متهم پزشک نبوده است، افزود: این فرد به صرف این که اطلاعات عمومی در خصوص دهان و دندان داشته، نسبت به انجام این کار اقدام کرده است.

  • مجله دندان

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ارزش هر کدام از ایمپلنت ها در بازار حدود 20 میلیون ریال است که متهم این اقلام را با کمی کاهش قیمت با نرخ 18 و 17 میلیون ریال به متقاضیان این کالا عرضه می کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15144

به "دستگیری عرضه کنندگان ایمپلنت های قلابی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عرضه کنندگان ایمپلنت های قلابی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید